Skip to Content

فرماندار تفت در جلسه شورای اداری مطرح کرد

هیچ مدیری حق مطالبه پست یاسمتی از دولت ندارد/ تغییرات دولت جدید، صرفا جابجایی مدیران است و نه حذف


فرماندار تفت در جلسه شورای اداری این شهرستان، اخبار منتشر شده در رسانه ها در خصوص حجم تغيير مديران در دولت تدبير اميد، انتشار اينگونه از اخبار را غير دقيق و غيرمنصانه ارزيابي كرد.

به گزارش یزد بانو  به نقل از صبح تفت،‌  نشست شورای اداری شهرستان تفت با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعی از مدیران ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

فرماندار تفت در این نشست با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا کشور و امام راحل(ره) از اقدامات ادارات راه وشهرسازی،‌ شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و نیرو انتظامی شهرستان که در ایام بارش برف تلاش های بی نظیری را داشتند تقدیر و تشکر کرد. وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در مدیریت و نظارت بر منطقه برفگیر سخوید اظهار داشت: به لطف خدا و با همت همه مسئولان و توجه ویژه معاون هماهنگی امور عمرانی، امسال به رغم بارشهای خوب برف، شاهد هیچ گونه رخدادی ناگواری برای شهروندان نبودیم. دهقان بر اندیشیدن راهکاری برای رفع این مشکل در درازمدت تاکید کرد. «ابوالقاسم دهقان» در ادامه به بیان دستورکار جلسه شورای اداری امروز پرداخت و گفت: در پایان هفته رزمایش الی بیت المقدس توسط ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان برگزار می شود که تمام مدیران موظف هستند همکاری کامل را با سپاه شهرستان داشته باشند. عالیترین مقام اجرایی شهرستان با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری  یادواره ۶۰۰ شهید شهرستان انجام شده، گفت: انشا الله شاهد برگزاری یادواره ای باشکوه در سطح شهرستان باشیم. دهقان با بیان اینکه ایام نوروز نزدیک است، گفت: نوروز امسال با ایام فاطمیه همراه است و برنامه های ادارات باید رنگ بوی مذهبی ودینی بیشتری بگیرد. وی بر استفاده از فرصت سفرهای نوروزی برای معرفی قابلیتها و توانمندی های شهرستان تفت تاکید کرد و افزود: همه دستگاهها باید آماده پذیرایی از مسافران نوروزی باشند و با همه توان در معرفی قابلیت های بالای شهرستان در عرصه های طبیعی و گردشگری بکوشند. فرماندار تفت با اشاره به ابلاغ وزارت کشور از برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه تفت و میبد در ۳۰ آبان سال آینده خبر داد و با گرامیداشت یاد و خاطره نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده گفت: براساس اطلاعیه شماره یک وزارت کشور، زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۲ شهریورماه به مدت یک هفته تعیین گردیده است. «ابوالقاسم دهقان» در بخش دیگری از سخنانش، اخبار منتشر شده در رسانه ها در خصوص حجم تغییر مدیران در دولت تدبیر امید، انتشار اینگونه از اخبار را غیر دقیق و غیرمنصانه ارزیابی کرد و گفت: در بسیاری از تغییرات، صرفا شاهد جابجایی مدیران هستیم و از تجربه مدیران در سمت های دیگری مورد استفاده قرار می گیرد و این به معنای حذف مدیران سابق و عدم استفاده از تجربیات آنان نیست. وی تغییرات مدیریتی را با توجه به تغییر سیاست ها حق طبیعی دولت ارزیابی کرد و افزود: هیچ مدیری حق مطالبه پست یا سمتی از دولت ندارد و همه مسئولان تنها خدمتگزار مردم هستند و تا زمانی که عهده دار مسئولیتی هستند باید با تمام توان در جهت خدمت به مردم به ویژه محرومان جامعه بکوشند و در این مسیر پرثواب، حتی یک روز را از دست ندهند.
 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری