Skip to Content

گفتگو/رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خبر داد

وزیر بهداشت شب گذشته وارد یزد شد + اعلام برنامه های سفر


رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به ورود شب گذشته وزیر بهداشت به یزد، برنامه های سفر وی در استان یزد را اعلام کرد.

محمد حسین نیکوکاران در گفت و گو با خبرنگار یزدبانو، افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته در بدو ورود به استان با اهدای گل به تربت سومین شهید محراب و فرزند مرحوم  آن شهید ادای احترام کرد.
وی ادامه داد : دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی  در بیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد حضور یافت و با ایشان دیدار کرد که در این دیدار استاندار یزد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وی را همراهی کردند.
رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت:  بازدید از دومین بیمارستان صحرایی یزد، بازدید از اجرای طرح پیام ‎‎آوران بهداشت، حضور در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی و تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه علوم پزشکی یزد از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به استان یزد است.
نیکوکاران نشست هم‎ اندیشی با کارگروه سلامت استان، حضور در نشست اعضای صنف قنادان و بازدید از صنایع تولیدی یزد را از دیگر برنامه ‎‎های وی به استان اعلام کرد.
رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در پایان سفر وزیر بهداشت به استان کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری