Skip to Content


ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان متخصص به مناسبت هفته دفاع مقدس در ابرکوه


مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی ابرکوه از ویزیت رایگان بیماران در ابرکوه و در بعضی نقاط روستایی همراه با ارائه داروی رایگان خبر داد.

به گزارش یزدبانو؛ سید علی‌محمد حق‌دوست در گفتگو با خبرنگار فارس در ابرکوه با اعلام این خبر گفت: این اقدام به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس توسط بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود و گروه‌های پزشکی در قالب تخصصی و عمومی با حضور در چهار نقطه شهری و روستایی به ویزیت بیماران اقدام می‌کنند.

وی افزود: در روز چهارشنبه 29 شهریور دو گروه پزشک عمومی همراه با داروی رایگان به روستاهای اسفند آباد و بداف واقع در بخش بهمن اعزام می‌شوند. یک متخصص داخلی نیز در همین روز در درمانگاه شماره یک (شهید ولی) واقع در بلوار جمهوری اسلامی مستقر می‌شود.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی ابرکوه ادامه داد: متخصصین داخلی، زنان و زایمان، اعصاب و روان و فک و صورت در درمانگاه شهید ولی و متخصصین چشم و اُرتوپد نیز هم‌زمان با روز پنج‌شنبه مورخ 30 شهریور حضور خواهند یافت.

حق‌دوست در پایان اظهار داشت: در خاتمه نیز درمانگاه شهید ولی در روز جمعه 31 شهریور (مصادف با اولین رو از هفته دفاع مقدس) میزبان متخصص پوست است.

انتهای پیام/ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری