Skip to Content

گزارش/به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد

پانزدهمین همایش پیشینه نظمیه و امنیت در یزد برگزار شد + روایت تصویر


پانزدهمین همایش پیشینه نظمیه و امنیت در یزد از سلسله نشست های یزد شناسی، راهکارهای ارتقاء تعامل مردم با پلیس با حضور جمعی از صاحبنظران و مسؤولین بررسی شد.

به گزارش خبرنگار یزد بانو، به همت مرکزاسناد و کتابخانه ملی استان یزد و با همکاری فرماندهی انتظامی استان پانزدهمین همایش پیشینه  نظمیه و امنیت در یزد و راهکارهای ارتقاء تعامل مردم با پلیس درسالن شهدای ناجا واقع در ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد برگزارشد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپ دانش و امنیت ،سردارامان اللهی فرمانده انتظامی استان یزد در سخنانکوتاهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به حضار ازتلاش مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در برگزاری این همایش تشکرکرد.

بر اساس این گزارش، سخنرانان این مراسم را ملک ثابت مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان ، دکتر حسین افراسیابی عضو هیأت علمی دانشگاه یزد و حجت السلام و المسلمین رضا شریفی؛رئیس سابق عقیدتی سیاسی استانهای یزد تشکیل می دادند.

از دیگر برنامه های این همایش را می توان پخش کلیپ، اجرای تواشیح با موضوع امام زمان(عج) توسط گروه بین المللی بینات  و تقدیر تشکر از اساتید و پیشکسوتان برگزیده ناجا برشمرد.

سخنرانی دکتر افراسیابی با موضوع این گردهمایی یعنی نظم و امنیت در خبر بعدی منتشر می شود.

 

تصاویر:




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری