Skip to Content

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد خبر داد

پرداخت بیش از دو میلیارد ریال کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری مبلغ دو میلیارد و 280 میلیون ریال در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه از محل منابع دولتی و کمکهای مردمی به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، "محمدرضا کوکب" ضمن بیان این خبر اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون به 133 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد شهرستان یزد کمک هزینه تامین جهیزیه به صورت نقدی پرداخت شده است .
وی در ادامه خاطرنشان کرد: پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه در راستای احیای سنت حسنه پیامبر اکرم (ص) و گسترش فرهنگ ازدواج آسان صورت گرفته است.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد افزود: پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه می‌تواند بخشی از مشکلات مالی مربوط به هزینه‌های ازدواج را برطرف کرده و سبب تسریع در امر ازدواج جوانان تحت حمایت این نهاد مقدس گردد .
کوکب در پایان اذعان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نوعروسان با مضامین ازدواج آسان به صورت گروهی و مشاوره قبل از ازدواج برای تحکیم بنیاد خانواده از جمله خدماتی است که از طریق کمیته امداد شهرستان یزد برای نوعروسان ارائه می‌شود.

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری