Skip to Content

رئیس شعبه بیمه دی در استان یزد مطرح کرد:

پرداخت تمام بدهی‌های بیمه دی به مراکز درمانی


رئیس شعبه بیمه دی در استان یزد گفت: تا پایان خردادماه سال‌جاری تمام هزینه درمانی بیمه‌‌شده‌ها که بر عهده بیمه دی بوده است، به مراکز درمانی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدبانو»، سید حسین صالحی‌نژاد در نشستی با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار در رابطه با شرکت بیمه دی و خدماتی که ارائه می‌دهد، اظهار کرد: شرکت بیمه دی از سال ۹۶ پایه و زیرساخت‌هایی را ایجاد کرد که به‌مدت هفت سال پیاپی به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه در مناقصه‌ای که بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌کند، بیمه دی هفت سال پیاپی برنده شده است، ادامه داد: بیمه دی برای انجام این مهم با مراکز درمانی شاخص دولتی، خصوصی و خیریه قراردادی را عقد کرد تا بتواند به خانواده جانبازان و ایثارگران به‌طور شایسته خدمات‌رسانی کند.
 
رئیس شعبه بیمه دی در استان یزد با اشاره به تلاش بیمه دی برای الکترونیکی شدن امور و به‌تبع، راحتی انجام امورات بیمه برای بیمه‌گذاران و مراکز طرف قرارداد، توضیح داد: رسا، سامانه یکپارچه‌ای است که برای تسهیل فرآیندهای بیمه گری درمان و افزایش رضایت بیمه‌شدگان تولید شده و راه‌حل بهینه‌ای برای اصلاح ساختار خدمات، مدل کسب‌وکار، بهینه‌سازی فرآیندها و بهبود و یکپارچه‌سازی زنجیره خدمات ارائه می‌دهد و در واقع صفر تا صد مراحل درمان در این سامانه انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمه‌گذار طرف قرارداد بیمه دی است، تصریح کرد: با استفاده از زیرساخت‌هایی که ایجاد شده است به سایر شهروندان نیز خدمات ارائه کرده‌ایم. دانشگاه آزاد اسلامی، صندوق ذخیره بسیجیان، دانشگاه علوم پزشکی، وزارت نیرو، شرکت‌های بزرگی چون سیرنگ، یزدباف، خاتم‌الانبیا، شرکت‌های صنعتی و ... در حال حاضر از خدمات شرکت بیمه دی بهره‌مند می‌شوند.
 
صالحی‌نژاد با بیان اینکه بیمه دی تلاش کرده است تا با تعداد گسترده‌ای از مراکز خدمات درمانی، طرف قرارداد باشد، بیان کرد: بر اساس آمار، در سال جاری ۱۰۰ هزار بیمه‌شده در حال استفاده از خدمات مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی هستند.
 
وی سامانه مرکز صدای مشتری را یکی دیگر از خدمات متمایز بیمه دی به بیمه‌گذاران اعلام کرد و گفت: سامانه صدای مشتری یکی دیگر از خدمات دیجیتال بیمه دی است که بستری مناسب برای اطلاع از پیشنهادها و شکایت‌ها بوده که در اسرع وقت پیگیری شده و پاسخ آن به اطلاع مشتریان خواهد رسید.
 
رئیس شعبه بیمه دی در استان یزد اضافه کرد: طی سه سال گذشته از طرف شرکت بیمه مرکزی به‌خاطر این موضوع تقدیرنامه دریافت کرده است.
 
وی گفت: شرکت بیمه دی به‌منظور ایجاد اطمینان و آرامش خاطر جامعه با راهکارهای نو از راه جبران یا کاهش مخاطرات، در کل کشور و در شعبه مرکزی اقدام به راه‌اندازی ساختمان جبران کرده است که توانسته از این طریق نیز رضایت بالایی از بیمه‌شدگان را کسب کند.
 
صالحی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تا یکم خرداد تمام هزینه درمانی بیمه‌‌شده‌ها به مراکز درمانی پرداخت شده است، گفت: تمام مراکز درمانی به‌واسطه پرداخت هزینه درمانی و پشتیبانی ۲۴ ساعته تمایل به عقد قرارداد با شرکت بیمه دی دارند.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ مرکز درمانی و ۱۰۴ داروخانه در استان یزد در حال حاضر با بیمه دی طرف قرارداد هستند، اضافه کرد: سه‌ماهه اول سال‌جاری میانگین پرداخت خسارت روزانه ۳۰۰ میلیون تومان است، با اسنادی که مستقیم به بیمه دی ارائه می‌شود؛ این جدای از مراکز درمانی است که ماهانه بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.
انتهای خبر/
 



رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری