Skip to Content

جوکار:

چراغ مسیر پیشرفت کشور در دستان معلم است / ریشه مشکلات معلمان در اجرای بد قوانین است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همه آحاد جامعه بخصوص مسئولین باید قدردان معلمان باشیم و از زحمات آن ها تشکر و قدردانی لازم را داشته باشیم چرا که چراغ مسیر پیشرفت کشور در دستان معلم است و این چراغ فروزانی اش برمی گردد به اینکه چقدر ما به مقام و جایگاه معلم بها می دهیم.

به گزارش یزدبانو، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با عصر سیاست در خصوص هفته معلم اظهار داشت: من به نوبه خودم به معلمان عزیز بخصوص معلمان و فرهنگیان استان یزد خسته نباشید و خداقوت می گویم واز زحمات زیادی که این عزیزان در راه روشن نگاه داشتن چراغ علم می کشند تشکر و قدردانی می کنم.

 

دکتر محمد صالح جوکار افزود: همه آحاد جامعه بخصوص مسئولین باید قدردان معلمان باشیم و از زحمات آن ها تشکر و قدردانی لازم را داشته باشیم جرا که چراغ مسیر پیشرفت کشور در دستان معلم است و این چراغ فروزانی اش برمی گردد به اینکه چقدر ما به مقام و جایگاه معلم بها می دهیم.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم معلمان و فرهنگیان ما در جامعه جایگاه واقعی و شایسته خودشان در جامعه را بدست آورند و آن عزت و تکریمی را که نسبت به علم و جایگاه آن دارند را در خصوص معلم نیز داشته باشند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برخی مشکلات و دغدغه های اقتصادی قشر فرهنگی گفت: ریشه این مشکلات بیشتر در حوزه اجرای قوانین است زیرا ما قوانین را به طور کامل اجرا نمی کنیم و در هر جایی به گونه ی متفاوتی عمل می کنیم که از جمله این قوانین قانون مدیریت خدمات کشوری است که اگر این قانون بدرستی اجرا شود و منابع آن نیز تامین شود بسیاری از مشکلات کنونی رفع خواهد شد.

 

نماینده مردم یزد و اشکذر در پایان ابراز امیدواری کرد که مشکلات و دغدغه های فرهنگیان با پیگیری های مسئولین مرتفع شود.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری