Skip to Content

مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم:

کارگاه آموزش های خانواده برای دو هزار مددجوی خاتم برگزار شد


مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم گفت:دو هزار مددجوی شهرستان خاتم از کلاس های آموزش خانواده ، برنامه های کانون های فرهنگی و خدمات مشاوره ای کمیته امداد در سه ماهه نخست امسال استفاده کردند.

به گزارش یزدبانو به نقل از سایت خبری کمیته امداد، اکبر مقدم، مدیرکمیته امداد شهرستان خاتم با بیان اینکه آموزش های فرهنگی و تربیتی خانواده های تحت حمایت با تأکید برخانواده محوری، مسجد محوری و تربیت محوری انجام می شود، اظهار کرد: برنامه های فرهنگی کمیته امداد در قالب کانون های فرهنگی و تربیتی (دائم، موقت و پیروان ولایت)، آموزش خانواده و اردوهای فرهنگی و آموزشی به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان، دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت از جمله اقدامات اصلی این نهاد است، افزود: دو هزار مددجوی شهرستان خاتم از کلاس های آموزش خانواده، برنامه های کانون های فرهنگی و خدمات مشاوره ای کمیته امداد در سه ماهه نخست امسال استفاده کردند.

مدیرکمیته امداد شهرستان خاتم بیان کرد: 462 دانش‌آموز و 44 دانشجوی تحت حمایت از خدمات فرهنگی کمیته امداد شهرستان خاتم بهره مند هستند.

وی تصریح کرد: یک هزار و 121 نفر از مددجویان تحت حمایت در فصل بهار 96 در کلاسهای آموزشی کانون های فرهنگی این نهاد شرکت کرده اند که این میزان نفرات در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته حدود دو و نیم برابر افزایش داشته است.

مقدم با بیان اینکه هفت میلیون تومان برای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان شهرستان خاتم در سه ماهه نخست سال ۹۶  هزینه شده است، گفت: این خدمات در سرفصل‌های پرورشی و تربیتی، مشاوره‌ای و آموزش مهارت‌های زندگی، تأمین هزینه دانش‌آموزان و دانشجویان بهره‌مند از امکانات خوابگاه، کانون‌های فرهنگی تربیتی و اردوهای زیارتی و سیاحتی بوده است.
 

انتهای پیام/ ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری