Skip to Content

گفتگوی یزدبانو با مدال آور یزدی

کسب مدال طلای بانوی تیرانداز یزدی در مسابقات کشوری/ منیژه زارع به مسابقات 2014 آسیا می رود


بانوی تیرانداز یزدی توانست در فینال مسابقات فصل زمستان تیراندازی بانوان کشور مدال طلای این رقابت ها را به ارمغان بیاورد.

منیژه زارع بانوی مدال آور یزدی در گفتگو با خبرنگار یزدبانو اظهار داشت: از ابتدای فصل زمستان تا کنون رقابت های آزاد تیراندازی بانوان کشور با حضور نمایندگانی از استان های کشور طی چند مرحله در سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی یزد برگزار شد.

زارع افزود: افرادی که بیشترین امتیاز را به صورت میانگین در هشت دوره کسب کرده بودند به مرحله فینال راه یافتند و نماینده یزد توانست به مدال طلای فینال دست یابد.

وی با بیان این مطلب که مسابقات آزاد تیراندازییبا هدف افزایش تجربه بوده است تصریح کرد: تیراندازانی که  در هشت دوره برگزاری دارای بیشترین رکورد بودند به صورت جداگانه معرفی شدند.

*اعزام به مسابقات آسیایی 2014 کویت

بانوی تیرانداز و ملی پوش یزدی از برگزاری  رقابت هاي تيراندازي تفنگ و تپانچه آسيا از 17 تا 22 اسفندماه در کشور کويت خبر داد و افزود: وی نیز به همراه تیم بانوان و آقایان تیراندازی ایران به کویت اعزام می شود.

زارع گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در قسمت سلاح های بادی شامل تفنگ و تپانچه بادی رده سنی نوجوانان برگزار می شود.

*مسابقات آسیایی دروازه ورود به المپیک

وی در پاسخ به این سؤال که آیا وی آمادگی حضور در المپیک نوجوانان آسیا را دارد ؟ اظهار داشت: مسابقات آسیایی دروازه ورود به المپیک است و افرادی که در این رقابت ها بیشترین امتیاز را کسب کنند می توانند به المپیک نوجوانان اعزام شوند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری