Skip to Content


کودکان بافقی در شهربازی های غیراستاندارد


مدیر کل اداره استاندارد استان یزد با بيان اين كه هر دو شهربازي شهرستان بافق غيراستاندارد هستند، بر لزوم حضور نماینده‌ی فعال از سوي استاندارد در اين شهرستان تأكيد كرد.

به گزارش یزدبانو به نقل از ايسنا – منطقه يزد، "محمد حسین ماجدی اردکانی" در ديدار با فرماندار بافق، گفت: در این مقطع از زمانه و با توجه به شرایط خاص استان، حضور نماینده‌ای فعال از سوی استاندارد در شهرستان بافق کاملاً ضروری است تا فرد مذکور بتواند در برقراری ارتباطات مفید و سازنده طرفین کاملاً موثر باشد .

وی ادامه داد: شهرستان بافق دارای ظرفیت‌ها و شایستگی‌های فراواني است که لزوم توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و نیز افزایش دامنه استاندارد‌سازی کالاها و خدمات در آنجا کاملاً محسوس است .

مدیر کل استاندارد افزود: تفریح و سرگرمی برای مردم سخت‌کوش و زحمت‌کش بافق که گاهاً در دمای نزدیک به 50 درجه سانتی گراد به کار اشتغال دارند، امری لازم و ضروری است و امیدواریم هرچه زودتر با فعال شدن ارتباطات سازمانی طرفین، شهربازی‌های بافق که مشتمل بر دو مجموعه غيراستاندارد هستند، هر چه زودتر پس از رفع نقایص، فعال شده و به کار خود ادامه دهند و موجبات نشاط و شادابی برای شهروندان منطقه فراهم شود.

"سيد مهدي طلايي مقدم" فرماندار بافق نیز در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از حضور تیم کارشناسان استاندارد استان، گفت: یکی از موضوعاتی که در این شهرستان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، مقوله استاندارد است و شهرستان با تمام انرژی و توان، آماده همکاری و پیاده‌سازی موارد استاندارد در این منطقه است.

اين مسئول توسعه استانداردسازی در این شهرستان چه در زمینه خدمات و چه در زمینه کالاها را جزء ملزومات خواند و گفت: اگر در کنار ساخت و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی، مقوله رعایت استانداردها وجود نداشته باشد، وجود آلایندگی‌ها و موارد غیر استاندارد، سلامت جانی و مالی مردم را به مخاطره خواهد انداخت.

طلايي مقدم اضافه كرد: قطعاً واحدهای تولیدی و خدماتی در خصوص رعایت آن دسته از موازین قانونی که به نفع آنها تمام خواهند شد، از هیچ کوششی مضایقه نمی‌كنند.

انتهای پیام / ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری