Skip to Content


گلايه رهبر انقلاب از برپايي جشن تولد براي ايشان در29 فروردین


رهبر معظم انقلاب اسلامي پس از شنيدن خبر جشن تولد گرفتن براي ايشان در يكي از استانها، به شدت از اين اقدام و صرف بودجه و وقت براي آن گلايه كردند.

به گزارش یزدبانو به نقل از انقلاب نیوز، از مدتي پيش روز 24 تيرماه شماري از ارادتمندان رهبر انقلاب فرارسيدن اين روز را به عنوان روز تولد رهبري به يكديگر تبريك مي گويند که اولا لازم است بگویم تولد رهبر معظم انقلاب در 29 فروردین ماه است که رهبر معظم انقلاب بشدت از برگزاری جشن تولد برای ایشان و... گلایه کرده اند که در ادامه بازخوانی میکنیم:


چند سال پيش وقتي براي اولين بار سبدهاي گل و نامه هاي تبريك ميلاد به ايشان رسيد، در چند كلمه خطاب به يكي از نزديكان خويش گفته بودند «اولاً، مولود اين حقير در تيرماه نيست و ثانياً؛ من و روز تولدم ارزش اين محبت ها را نداريم و اينها موجب شرمندگي من است، در عين حال لازم است از همه آنها تشكر شود.»

در يكي از استان ها به مناسبت سالروز تولد رهبر انقلاب در سالهای قبل جشني برپا و از برخي مسوولان براي حضور در اين مراسم دعوت كرده بودند. پس از رسيدن اين خبر به آيت‌الله خامنه‌اي، ايشان در حاشيه برگه‌اي كه حاوي آن خبر بود نوشته‌اند: «اين كار غلط است، اين تولد و امثال آن هيچ جشني ندارد، برگزاركنندگان مسئول وقت و عمر و اموالي هستند كه در اين كار صرف و ضايع مي شود. من از كسي كه براي تولد من جشن مي گيرد به هيچ وجه متشكر نمي شوم و او را مسئول زيان هاي اين كار هم مي شناسم...»
 

انتهای پیام/ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری