Skip to Content

صبح امروز توسط مردم و بازاریان یزد صورت گرفت

گلریزان قدوم «آیت الله نوری همدانی» در معراج شهدای امیرچخماق/«شهدای گمنام»میزبان«علمای خوش نام»بودند +تصاویر


پیش از ظهر امروز آیت الله العظمی نوری همدانی با حضور در معراج الشهدای میدان امیرچخماق یزد ضمن ادای احترام و نثار گل و فاتحه به مقام بلند 8 شهید گمنام یزد، آ رمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را پاس داشت.

به گزارش یزدبانو به نقل از یزد رسا، پیش از ظهر امروز آیت الله العظمی نوری همدانی با حضور در معراج الشهدای میدان امیرچخماق یزد ضمن ادای احترام و نثار گل و فاتحه به مقام بلند 8 شهید گمنام یزد، آ رمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را پاس داشت.

در این مراسم که با حضور پر شور مردم متدین و عالم دوست یزد برگزار شد مردم و بازاریان با گلریزان قدوم مبارک این مرجع عالیقدر از وی استقبال کردند.

 

در این مراسم آیت الله ناصری، آیت الله وافی،حجت الاسلام سید کاظم مدرسی، فرماندار یزد، مسئولین استانداری سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان و برخی از اعضای شورای شهر یزد این عالم وارسته را همراهی می کردند.

 

وی پس از زیارت قبور شهدای گمنام امیر چخماق به مسجد ورضه محمدیه رفت و با نثار فاتحه ای به روح پر فتوح شهید محراب آیت الله صدوقی، یاد آن مرد بزرگ انقلاب را گرامی داشت.

 

آیت الله نوری همدانی ثواب زیارت امامزاده جعفر(ع) را از دست نداد و  به همراه دیگر مسئولین یزد بر سر تربت آن امامزاده شرف یاب شدند که بعد از اقامه نماز زیارت، بر سر علمای مدفون در این امامزاده حاضر شدند.

 

آیت الله نوری همدانی بر سر یکایک قبور علمای مدفون در امامزاده جعفر(ع) یزد حاضر شد اما علیرغم یاد آوری برخی افراد حاضر در مراسم بر سر مزار مرحوم سید جواد حیدری حاضر نشد.

 

با توجه به نزدیک شدن به اذان ظهر گلزار خلدبرین و تجدیدی میثاق با شهدای یزد آخرین برنامه امروز صبح آیت الله نوری همدانی در یزد بود که با نثار شاخه  گل و عطرافشانی تربت پاک شهدا یاد آن ها را زنده و گرامی داشت.

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری