Skip to Content

در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی مطرح شد

یک درصد متکدیان استان یزد زن هستند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه شهرداری و بهزیستی موظف هستند تا پایان شش ماه نخست امسال همکاری‌های لازم در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان را انجام دهند، گفت: یک درصد متکدیان استان یزد زن اتباع هستند.

به گزارش یزدبانو؛ فخرالسادات خامسی هامانه در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی به اهمیت ساماندهی متکدیان و کودکان کار با توجه به جهانی شدن یزد پرداخت و گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حمایت از کودکان کار و بازتوانی آنان و نیز برای جلوگیری از بازگشت این کودکان به کار در خیابان و جلوگیری از نازیبایی سطح شهر نیاز به هماهنگی های بیشتر بین دستگاه های متولی این حوزه به ویژه بهزیستی و شهرداری است.

وی ادامه داد: شهرداری و بهزیستی مؤظف هستند تا پایان شش ماه نخست امسال همکاری های لازم در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان را انجام دهند.

خامسی همچنین بر ارائه توافق و تفاهم میان شهرداری و بهزیستی در این زمینه تأکید کرد و افزود: در این خصوص لازم است اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی نیز بر تعهدگیری و جلوگیری از تکرار تکدی گری اهتمام ورزد.

گفتنی است در این جلسه درصد متکدیان از نظر جنسیت و تابعیت از بهمن 95تا مرداد97 به این ترتیب عنوان شد: 51درصد از متکدیان کودکان اتباع، 7درصد کودکان ایرانی، 20درصد متکدیان مرد ایرانی، 2درصد متکدیان مرد اتباع و یک درصد متکدیان زن اتباع بوده اند.

منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری یزد 

انتهای پیام/3857

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری