Skip to Content


‏دعوت روحانی به کار برای مردم، پادزهر کاربران فضای مجازی برای حاشیه‌آفرینی‌های وی


بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقدند مطالبه اصلی مردم از مسؤولان کشور کار و تلاش برای حل و فصل معضلات اقتصادی و معیشتی جامعه است و دعواها و جنجال‌های سیاسی عاملی است که مانع خدمت مسؤولان به مردم می‌شود.

یزدبانو به نقل از یزدرسا؛ بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقدند مطالبه اصلی مردم از مسؤولان کشور کار و تلاش برای حل و فصل معضلات اقتصادی و معیشتی جامعه است و دعواها و جنجال‌های سیاسی عاملی است که مانع خدمت مسؤولان به مردم می‌شود. با این وجود، اما دولت فعلی بهترین شیوه برای فرار از کار و خدمت به مردم را به راه انداختن جنجال‌های سیاسی و دامن زدن به حواشی می‌داند. به طوری که در یک ماه اخیر شاهد جنجال‌آفرین‌های مختلف از سوی دولتی‌ها بوده‌ایم و آن‌ها همچنان اصرار دارند به مسائل حاشیه‌ای و جنجالی دامن بزنند تا بدین شکل مسائل اصلی کشور و مطالبات از دولت را به حاشیه برانند.

همین مسئله موجب شده تا کاربران فضای مجازی به این مسئله واکنش نشان دهند و دولت را به حل و فصل معضلات کشور تشویق کنند. در همین راستا کاربران توئیتر با هشتک #برو_کار_کن، از آقای روحانی خواسته‌اند، حاشیه‌ها را پایان دهند و به مطالبات اصلی مردم بپردازند. در ادامه تعدادی از مطالب کاربران توئیتر پیرامون دعوت رئیس‌جمهور به کار و حل مشکلات کشور را با هم می‌بینیم:

-عاجزانه از دولت می‌خواهیم که به دوران اوج خود یعنی یک ماهه‌ی قبل از انتخابات باز گردد و دست از حاشیه‌سازی بردارد.

-آقای روحانی الحق والانصاف تیم جنگ روانی قوی دارید و لكن کاش همین‌قدر که به فکر افکار مردم بودید به جیبشان هم فکر می‌کردید.

-دانشمندان معتقد هستند ضرر بی‌تحرکی و یکجا نشستن بسیار بیشتر از سیگار و دخانيات هست یک ساعت بی‌تحرکی یک دقیقه از عمر را کاهش می‌دهد.

‏-آقای روحانی تحریم‌ها که برداشته نشد آیا وقت آن نرسیده که بجای سیاسی‌بازی کمی هم به فکر مشکلات مردم و وعده‌هایی که دادید باشید؟

-‏ربات بازی‌هاتون تموم شد؟ حاشیه‌سازی رو تمومش کن! آگه بهت برنمی‌خوره #برو_کار_کن.

‏-الان روحانی میاد میگه شما تندروهای بیسواد خجالت نمی‌کشین به ما که همسن پدربزرگ شما هستیم توهین می‌کنید و می‌گید #برو_کار_کن.

-جناب روحاني اگه مظلوم‌نمایی‌تون تموم شد بفرمایین کمی هم کار کنید/ بخدا خسته شدیم از فیلم‌بازی کردن‌ها.

-آقا یعنی چی می‌گین #برو_کار_کن؟بابا جان مگه نمی‌دونید اجتماع نقیضین محاله؟!




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری