Skip to Content

مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم خبر داد

اختصاص هزینه 750 میلیون ریالی جهت تقویت بنیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد خاتم


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خاتم از هزینه بیش از 750میلیون ریال برای تقویت بنیه تحصیلی به 50مددجو دانشجو تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدرسا، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان  در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم با اشاره به اهداف تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: این نهاد که زمان تأسیس آن به سال ۵۷ باز می‌گردد با هدف کمک‌رسانی به اقشار کم درآمد و محروم جامعه و با دیدگاهی مبنی بر تأسیس نهادی حمایتی در جهت سازمان‌دهی کمک‌های مردمی، فقرزدایی و کاهش محرومیت فعالیت خود را آغاز کرد.

محمد ملکی گفت: این واحد فرهنگی در راستای اهداف امداد و با توجه به نیازهای مددجویان در جهت توانمند سازی فکری و شکوفایی استعداد های آنان و تقویت رشد ایمانی و اعتقادی، با ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی به صورت فراگیر و هدفمند در جهت رشد و توسعه فرهنگی اقدام کرده است.

وی گفت: مهمترین فعالیت های این نهاد در شهرستان عبارتند از برنامه های فرهنگی و تربیتی با تاکید بر آموزش های اعتقادی مبتنی بر قرآن و عترت،آموزش قرآن(روخوانی،حفظ،ترتیل،صوت و قرائت)، برنامه های مهارت آموزی در ابعاد فنی و حرفه ای و هنری،برنامه آموزشی مهارت زندگی،برنامه های اخلاقی-اسلامی، برنامه های ورزشی، آشنایی با دستاوردهای انقلاب،برنامه های اوقات فراغت در محیط مجازی و رسانه و برنامه کتابخوانی، پژوهش ،آموزش علمی و شناسایی استعدادهای درخشان است .

محمد ملکی در ادامه  از هزینه بیش از 750میلیون ریال برای تقویت بنیه تحصیلی به 50مددجو دانشجو تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد:دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان این مملکت هستند و ارائه خدمات فرهنگی به آنها از مهمترین برنامه ها و خدمات کمیته امداد است.

وی در پایان گفت: ارتقای فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد شهرستان خاتم است.

 

 

انتهای پیام //ف.ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری