Skip to Content

یک بیمارHIV:

زوج‌های جوان، قبل از پیوند ازدواج، حتما «آزمایش HIV» را انجام دهند


یک بانوی یزدی مبتلا به بیماری ایدز، برای جلوگیری از شیوع این بیماری، تاکید کرد: جوانان قبل از ازدواج، حتما «آزمایش HIV» انجام دهند.

یک بانوی یزدی مبتلا به بیماری ایدز، در گفتگو با خبرنگار یزدبانو، برای جلوگیری از شیوع این بیماری، تاکید کرد: جوانان قبل از ازدواج، حتما به انجام «آزمایش  HIV» بپردازند و اگر خود یا طرف مقابل، تزریقات مواد مخدر یا رابطه‌ای خارج از چارچوب خانواده داشته‌اند، باید تحت نظر پزشک، معالجه شوند و در همان ابتدا از انتقال هرگونه بیماری به یکدیگر جلوگیری کنند.

بانوی یزدی ای که در دام بیماری ایدز افتاده بود، ضمن بیان اینکه در ابتدا از وجود بیماری ایدز در همسرش مطلع نبوده است، گفت: همسرم قبلا اعتیاد به مواد مخدر داشته که بر اثر تزریقات، در دام این بیماری افتاده است و بنده بعد از ازدواج، در آزمایش‌های بارداری، متوجه شدم که ایشان این بیماری را داشته‌اند و به من منتقل شده است.

وی ادامه داد: دارای یک فرزند هستم که با مصرف داروهای مختلف، تحت نظر پزشک متخصص، خوشبختانه از ابتلاء فرزندم به این بیماری، جلوگیری کرده‌ایم.

یک بیمارHIV، در رابطه با خدمات دریافتی بیماری مربوطه از درمانگاه‌ها، اذعان کرد: به دلیل نوع بیماری، باید داروهای خاصی را مصرف کنیم که برای تهیه داروها، انجام معاینات پزشکی و جلوگیری از حاد شدن بیماری اصلی و ابتلا به بیماری‌های عفونی، به درمانگاه مراجعه می‌کنیم و به صورت رایگان، از خدمات بهره می بریم.

بانوی یزدی مبتلا به بیماری ایدز، تصریح کرد: در ابتدا، باور این بیماری، خیلی دشوار بود که خوشبختانه هم اکنون با مصرف دارو و تحت مراقبت پزشک، به روال عادی زندگی ادامه می دهم و با آموزش هایی که فرا گرفته ام، از انتقال آن به دیگران، جلوگیری می‌کنم.

انتهای پیام/ش*




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری