Skip to Content

گفتگو/ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد

سرنگونی آل سعود از عواقب اعدام شیخ نمر خواهد بود/سردمداران عربستان به دنبال اسلام آمریکایی


حجت الاسلام محمد فخرالدینی گفت : عربستان سعودی هر کس را که بخواهد اسلام ناب را دنبال کند او را مورد تعقیب و شکنجه قرار می دهد و اگر تهدید عربستان در اجرای حکم شیخ نمر عملی شود موجب سرنگونی این حکام جابر آل سعود خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو در مورد اعلام حکم اعدام شیخ نمر روحانی شیعه و مبارز عربستانی اظهار داشت : «شیخ نمر باقر النمر» از مجاهدانی است که به دنبال پیاده کردن اسلام ناب در عربستان است و از اینجاست که حاکمان سعودی هر کس بخواهد اسلام ناب را دنبال کند او را مورد تعقیب و شکنجه قرار می دهند که نمونه بارز ان نمر می باشد.
حجت الاسلام فخرالدینی اعلام این حکم عربسان سعودی را در مورد شیخ نمر محکوم کرد و گفت : اجرای این حرکت زشت قطعا مورد ازردگی قلب نازنین حضرت حجت  بن الحسن عسکری(عج) و پیروان راستین اسلام ناب می شود.
وی تصریح کرد : جهان اسلام به دنبال اسلام ناب محمدی است و در در صورتی که حاکمان بی خرد آل سعود این تهدید خویش را عملی نمایند نه تنها خون این عالم ربانی از جوش نمی افتد بلکه خون شهدای انقلاب اسلامی و شهدای صدر اسلام و عاشورا به جوش می آید و این حاکم جائر که با پول نفت و دلارها ادامه حیات ننگین خویش می دهد باعث سرنگونی خویش می شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد :
زمانی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام به پیروزی رسید  امام مطرح کردند که ما می خواهیم اسلام ناب محمدی را حاکم کنیم یعنی همان اسلام ناب محمدی که در مقابل اسلام آمریکایی و اسلام معاویه و بنی امیه قرار دارد.
حجت الاسلام فخرالدینی تصریح کرد : متأسفانه سردمداران برخی کشورهای اسلامی تابع اسلام معاویه و بنی امیه هستند که ثمره اش النصره داعش و سلفی مسلک و وهابی است.

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری