Skip to Content

گزارش/ معاون فرهنگی اداره اوقاف یزد

قریب به 10هزار نفر در مسابقات کشوری قرآن اوقاف شرکت می کنند/مرحله استانی بزودی


معاون فرهنگی اداره اوقاف یزد در نشست خبری از مرحله استانی این مسابقات از 12 الی 14 آذر در امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار خواهد شد و گفت : قریب به 10 هزار نفر در سراسر کشور در اینمسابقات شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار یزد بانو، حجت الاسلام «محمود میرجلیلی» در نشستی با اصحابه رسانه ضمن گرامیداشت ایام محرم، از سی وهفتمین دوره برگزاری مسابقات قرآن دررشته حفظ و قرائت کریم در سراسر کشور خبرداد و افزود : مسابقات شهرستانی از اول آبان ماه برگزارشده است.


وی ، گفت: در سال جاری امسال دو اکیپ برادر و دو اکیپ خواهر از استان برای هر هفته به دو شهرستان اعزام می شوندکه در شهرستان های بافق،  بهاباد و ابرکوه این مسابقات برگزار شده است.
این مسؤول،  مسابقات را در 13 رشته قرائت،  حفظ دو، پنج، ده،  بیست جزء و کل قرآن و مفاهیم قرآن عنوان کرد و افزود : مرحله استانی این مسابقات از12  الی 14 آذرماه در امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار خواهد شد.
میرجلیلی گفت :  مسابقات کشوری در اواخر دی ماه برگزار خواهد شد و تخمین زده شده که ده هزار نفر در این مسابقات شرکت کنند.
معاون فرهنگی اداره اوقاف یزد با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ برگزاری مسابقات، ستاد استانی از محل استانداری برگزارمی شود گفت : با مشارکت دستگاهها،  انشاءالله فضای قرآنی ایجاد می شود.
این مسؤول با بیان اینکه مسابقات مرحله استانی با مشارکت تعدادی از ادارات  است،  اختتامیه برگزاری مسابقات قرآنی را از مهمترین برنامه ها برشمرد و گفت: سال گذشته مسابقات قرآنی بیش از 3500 شرکت کننده داشته است.
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری