Skip to Content


کشف 3کیلوگرم تریاک از معده دو زن مسافر اتوبوس در شاهرود


فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود از کشف سه کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از معده دو زن مسافر اتوبوس خبر داد.

به گزارش یزدبانو؛ به نقل از شاخه طوبی، سرهنگ غلامرضا کاظم‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید نوری شاهرود با دستگیری چهار قاچاقچی موادمخدر، دو کیلو و 920 گرم تریاک را از معده دو زن مسافر اتوبوس کشف کردند.

وی،با اشاره به توقف یک اتوبوس اسکانیا در محور تهران-مشهد از سوی ماموران ایست و بازرسی شهید نوری شاهرود، خاطرنشان کرد: اظهارات ضد و نقیض یکی از مسافران اتوبوس که زنی 54 ساله بود ظن ماموران انتظامی را برانگیخت.

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود از کشف یک کیلو و 190 گرم موادمخدر از کیف دستی زن مسافر که در زیر صندلی مخفی کرده بود، خبر داد و افزود: در بررسی لیست مسافران اتوبوس مشخص شد دو مرد و یک زن دیگر نیز همسفر این زن هستند.

سرهنگ کاظم‌زاده،از انتقال متهمان به پاسگاه پلیس خبر داد و بیان کرد: در ادامه بازرسی 440گرم تریاک دیگر نیز از وسائل یکی دیگر از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به نحوه بسته بندی موادمخدر و جاسازی آنها،گفت: دو متهم زن برای بررسی بیشتر به بیمارستانی در شاهرود منتقل شدند که با هماهنگی دستگاه قضایی و انجام اقدامات تخصصی و بهداشتی یک کیلو و 250 گرم از معده یکی از متهمان و 40 گرم از معده متهم دیگر کشف شد.

وی ادامه داد: در مجموع دو کیلو 920 گرم از معده دو زن مسافر کشف و علاوه بر این دو زن، دو مرد همراه آنان نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/ش




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری