Skip to Content


بانوان فعال موؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان در سطح کشوری خوش درخشیدند


سه نفر از خواهران برنده مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن از فعالین قرآنی و اعضای کلاسهای قرآنی مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) هستند.

به گزارش یزدبانو به نقل ازردکان گویا؛ به دنبال برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان یزد ، و بااعلام نتایج این سری از مسابقات، سه نفر ممتازین مسابقات در بخش خواهران از فعالین و اعضای کلاسهای قرآنی موسسه قرآنی نورالزهرا(س) شهرستان اردکان می باشند.

براساس این گزارش: کلاسهای تخصصی صوت و لحن ، ترتیل  ، حفظ و ادعیه قرآنی ، مدتهاست که از سوی این موسسه با استفاده از اساتید برجسته قرآنی استان در حال برگزاری می باشد که اولین ثمره این فعالیتها ، اختصاص  3 نفر از  برندگان مسابقات استانی برای اولین بار به خواهران اردکانی و از اعضای کلاسهای این موسسه می باشد.
گفتنی است موسسه قرآنی نورالزهرا(س)  تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی اردکان فعالیتهای کیفی و کمی بسیار گسترده ای در بخش آموزش و ترویج قرآن کریم در دست اجرا دارد.
گفتنی است با تحلیل ساده درنتایج  این سری از مسابقات در بخش خواهران و با توجه به سابقه چندین ساله این مسابقات که متاسفانه در دوره های گذشته هیچ یک از فعالین قرآنی بخش خواهران از شهرستان اردکان حتی در ده نفر اول این مسابقات هم قرار نمی گرفتند ، باید گفت سهم خواهران اردکانی در  کسب 3 رتبه ممتاز و کسب رتبه های 3 تا 10 در رشته های دیگر نشان دهنده ارتقاء سطح قرآنی خواهران اردکانی برای اولین بار در مسابقات استانی است.
در این راستا استاد تخصصی و داور قرآنی استانی  خانم ناصر پور که از اساتید قرآنی موسسه نورالزهرا(س) این چنین می گوید : خوشبختانه نتايج مسابقات و رتبه های خواهران موسسه نورالزهرا(س) در مسابقات استانی بسیار خوب و امیدوار کننده است و تاکنون سابقه نداشته که خواهران اردکانی در رشته های قرائت و ادعیه خوانی به عنوان رقیب قاریان و حافظین استانی مطرح باشند که امسال به عنوان رقیب جدی در مسابقات درخشیدند و هر فقط 3 رتبه ممتاز نصیب خواهران اردکانی شده است ولی اگر چنین روند رشدی همچنان ادامه داشته باشد ، سالهای آتی شاهد کسب رتبه های بیشتری خواهیم بود.
لازم به ذکر است: در مرحله قبلی این مسابقات تعداد 11 نفر از 18 برنده در رشته های مختلف  مرحله شهرستانی از قرآن آموزان و فعالین قرآنی مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان بوده اند.
گفتنی است: سری جدید کلاسهای عمومی و تخصصی در رشته های مختلف قرآنی از سوی موسسه قرآنی نورالزهرا(س) در حال ثبت نام است که از متقضایان دعوت می شود به شعبات این موسسه واقع در خیابان شهید باهنر کوچه شماره 48 ، خیابان سعدی ساختمان سابق سازمان تبلیغات اسلامی و خیابان آیت الله فکور کوچه مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام مراجعه نمایند.

انتهای پیام / ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری