Skip to Content


تكميل پارك مهرآوران در دستوركارشوراي اسلامي شهر يزد قرار دارد


يكي از سياستهاي اعضاي دور چهارم شوراي اسلامي شهر يزد افزايش نشاط شهري و بالا بردن سرانه فضاي سبز از طريق احداث و تكميل پاركها و فضاي سبز سطح شهر مي باشد كه در اين راستا مصوبات و پيگيري هاي بسيار خوبي صورت گرفته از جمله اين مصوبات و پيگيري ها تكميل پارك مهرآوران است.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد - عمليات اجرايي احداث پارك مهرآوران در سال 1382 به مساحت حدود 17 هكتار آغاز و تاكنون اقدامات بسيار خوبي انجام شده است و در حال حاضر مراحل تكميلي و پاياني آن مكان در حال انجام مي باشد كه براساس پيش بيني هاي شوراي شهر تا پايان سال به بهره برداري خواهد رسيد و شهروندان عزيز يزدي مي توانند از آن بهره مند شوند.


در اين پارك از گونه های گیاهی چون اکالیپتوس، سرو، کاج و نارون استفاده شده است و آب آن از مخزن بتنی 120 مترمکعبی که از چاه میدان اطلسی تغذیه می گردد، تامين شده و روش آبیاری آن با سیستم آبیاری قطره ای انجام مي شود.
امکانات موجود در اين پارك شامل سرویس بهداشتی، برق، 10دستگاه آلاچیق (درحال ساخت) مي باشد و کنتور آب ندارد.
از ابتداي دور چهارم شوراي اسلامي شهر يزد بازديدهاي بسياري از اين پارك توسط اعضاي شورا و مسئولين استان انجام شده و اعضاي شورا و مسئولين بر تسريع در عمليات اجرايي آن تاكيد داشتند.
در بازديد اخير كه با حضور اعضاي شورا ، معاونت برنامه ريزي استانداري و شهردار يزد برگزار گرديد، قولهاي مساعدي داده شد. 
شايان ذكر است با توجه به اينكه اين پارك قابليت توسعه و افزايش نشاط شهروندي را دارد، لذا نيازمند توجه مسئولين استان از لحاظ اعتباري و معنوي مي باشد.

احداث پارك حسن آباد در دستوركارشوراي اسلامي شهر يزد

تني چند از اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد به اتفاق آقايان سيدمحمدرضا سيدحسيني معاونت عمراني و محمدرضا بابايي معاونت برنامه ريزي استانداري ، محمدرضا عظيمي زاده شهردار ، جعفرامين مقدم معاونت خدمات شهري ، ابويي نماينده معاونت فني و عمراني ، محمدعلي رحمت آبادي مدير منطقه دو و محمد صفدرپور مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري از پروژه احداث پارك حسن آباد بازديد كردند.
خبر تكميلي متعاقباً اعلام مي شود...
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری