Skip to Content

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس:

صرف ۵۰ میلیارد تومان برای جشنی صدهزار نفری عقلانی نیست/ این جشن ۱۰۰درصد سیاسی است


نماینده مردم زابل وزهک در مجلس شورای اسلامی گفت: درشرایط کنونی که کشور با مشکلات اقتصادی فراوان مواجه است برگزاری جشن ۱۰۰ هزار نفری هیچ گونه توجیه منطقی و عقلانی ندارد.

به گزارش یزد رسا، سید باقر حسینی درگفت و گو با عصرهامون پیرامون  برگزاری جشن ۱۰۰ هزار نفری  که به دلیل تقدیر از اعضا ستاد سفرهای نوروزی  در ورزشگاه  آزادی  برگزار خواهد شد اظهار داشت: صرف ۵۰ میلیارد تومان برای برگزاری یک جشن آن هم به دلیل تقدیراز برخی اشخاص حیف و میل بیت المال است چرا که برگزاری این جشن هیچ منفعتی برای کشور ندارد ودر برگزار کردن آن  تنها اهداف سیاسی دنبال می شود .

وی ادامه داد: مانیز از افرادی که زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر می کنیم اما درشرایط بحرانی کنونی  که کشور با مشکلات فراوان مواجه است ،آمدن این افراد به تهران و تحمیل کردن هزینه های گزاف به کشور کاری عبث و بیهوده ای  است.

حسینی تصریح کرد :اهداف ۱۰۰ درصدد سیاسی دربرگزاری این جشن دنبال می شود.

وی خاطر نشان کرد : مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد که این هزینه ها می تواند صرف مرتفع کردن آن ها شود ،طرحهای بسیاری درکشورایجاد شده اند که با وجود پیشرفت ۹۵ درصدی نیمه کاره رها شده است و این درحالی است که اختصاص  هزینه این متینگ سیاسی به طرحهای نیمه کاره باعث اتمام پروژه های  بسیاری خواهد شد .

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود:موضوع برگزاری این جشن از طریق کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی خواهد شد و با توجه به مخالفتهای صورت گرفته احتمالا  برگزاری این جشن لغو شود.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری