Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس هیات پهلوانی بخش بهمن:

«مرشد نوجوان ابرکوهی» نائب قهرمان مسابقات نوجوانان کشور شد + عکس


«حمیدرضا فلاح مهرآبادی» از زورخانه حیدرکرار(ع) مهردشت ابرکوه، با کسب 60 امتیاز به مقام نائب قهرمانی مرشدی کشور نائل شد.

سید حسین حسینی دوست مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان و رئیس هیات پهلوانی زورخانه ای بخش بهمن در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات رشته مرشدی روز پنج شنبه 4 شهریورماه سال جاری، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت با عنوان یادواره شهیدان رجایی و باهنر، به میزبانی استان خراسان جنوبی در زورخانه موسی بن جعفر (ع) بیرجند به پایان رسید.

حسینی دوست گفت: در این رقابت، مبین نوروزی از استان کردستان با 72 امتیاز از دیگر رقبای خود پیشی گرفته و قهرمان این دوره از رقابت های مرشدی شد و حمیدرضا فلاح مهرآبادی از شهرستان ابرکوه که به عنوان نماینده استان در این مسابقات حضور داشت، با کسب 60 امتیاز به مقام نائب قهرمانی نائل شد.

وی تصریح کرد: حامد امینی از شهرستان قزوین نیز با 55 امتیاز روی سکوی سوم قرار گرفت.
رئیس هیات پهلوانی زورخانه ای بخش بهمن افزود: فلاح عضو زورخانه حیدرکرار مهردشت است که سال گذشته مقام سوم مرشدی کشور را در همین مسابقات در استان همدان از آن خود کرده بود.

حسینی دوست ادامه داد: تیم یزد در این مسابقات توانست به مقام چهارم برسد و میانداری تیم را علیرضا خانی از زورخانه بخش بهمن برعهده داشت.

وی در پایان افزود: در رده نونهالان مرشدی کشورنیز، هفته گذشته احسان فلاح توانست مقام سوم را در استان مرکزی از آن خود کند.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد