Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کوچک‌ترین زائر خانه خدا از استان یزد:

اینجا خیلی حس و حال خوبی دارم/ دوست دارم دوباره به حج بیایم


کوچک‌ترین زائر خانه خدا از استان یزد در حج 98، گفت : در سفر حس و حال خوبی داشتم و دوست دارم دوباره به اینجا بیایم.

امیرمحمد آقای میبدی کوچک‌ترین زائر استان یزد از شهرستان میبد در حج 98، با زبان کودکانه خود در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه؛ در مکه مکرمه، بیان کرد : خیلی حس و حال خوبی دارم که به این سفر آمدم.

امیرمحمد به هم سن و سال‌های خود گفت : اینجا دعا کردم هر کس آرزوی اینجا را دارد، آرزویش برآورده شود چون فضای خوبی دارد شما هم حتماً آرزو کنید که بیاید.

وی ادامه داد : وقتی حاجی شدم و در طواف آخر، سلامتی و فرج امام زمان (عج) را نزدیک کند و بعدازآن سلامتی همه به‌ویژه پدر و مادرم را از خدا خواستم.

آقای میبدی در پایان در پاسخ خبرنگار که پرسید؛ آیا دوست داری بازهم به این حج بیایی؟ با صدای رسا و کشیده گفت : بله، چراکه نه.

خدا و امام حسین (ع) هزینه سفر امیرمحمد را تأمین کردند
محبوبه آقای میبدی مادر امیرمحمد در ادامه صحبت‌های پسرش عنوان کرد : همین یک فرزند را داردم و چون مادر نداشتم که بچه‌ام را به او بسپارم، یک روز در مراسم روضه‌خوانی امام حسین (ع) از آقا خواستم که خودش راه‌حلی پیش رویم بگذارد.

مادر کوچک‌ترین زائر، با اشاره به اینکه هریک از اقوام و آشناییان راهکاری پیشنهاد می‌کرد، گفت : به لطف خدا و آقا هزینه سفر امیرمحمد تأمین شد و نامش در لیست زائران خانه خدا قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد : به فرزندم گفتم همیشه برای سلامتی آقا امام زمان (عج) دعا کند و خودم دعا کردم، سفر معنوی زیارت‌خانه خدا و نبی اکرم (ص) و ائمه بقیع (ع) نصیب و روزی همه ملتمسین دعا بشود.

ضمن تشکر از خانم زهرا صالحی ابرقویی که این گزارش را برای پایگاه خبری سرو ابرکوه، از جوار خانه خدا ارسال کرد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد