Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن:

عزاداری سکولار و بدون خروجی سیاسی در بین مردم جایگاهی ندارد


امام‌جمعه بخش بهمن در دیدار طلاب و مبلغین در دفتر امام‌جمعه ابرکوه، گفت : عزاداری سکولار و مراسم مذهبی بدون خروجی سیاسی در بین مردم ما جایگاهی ندارد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ هم‌زمان با آغاز ماه محرم، طلاب و مبلغین شهرستان ابرکوه با ائمه جمعه ابرکوه و بخش بهمن در دفتر امام‌جمعه ابرکوه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، ضمن تسلیت ایام و تأکید بر ضرورت بهره‌برداری بیشتر مردم از مجالس و بیانات واعظین، از مبلغین خواست در سخنان خود به مسائل مهم و مبتلابه جامعه بپردازند و احکام دینی و مسائل رعی را نیز برای مردم بازگو کنند.

امام‌جمعه ابرکوه بابیان اینکه ایام عاشورای امام حسین (ع) ایام حزن آل محمد (ص) است، به مراسم هشتم محرم اشاره کرد و گفت : این مراسم به‌عنوان یک سنت ماندگار شده و هرساله اجرایی خواهد شد و امسال نیز یک ساعت سهم پخش مستقیم برای آنتن‌ها و شبکه‌های استانی و کشوری است.

حسینی ادامه داد : اما عملاً می‌توانیم چیزی کمتر از نیم ساعت برنامه داشته باشیم و در این خصوص به هر میزان تعداد زنجیرزنان بیشتر باشد، مدّت زمان اجرا نیز بیشتر خواهد بود.

در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن، به بیان دستاوردهای عاشورا پرداخت و اظهار کرد : عزاداری سکولار و مراسم مذهبی بدون خروجی سیاسی در بین مردم ما جایگاهی ندارد.

علیزاده، در پایان از مبلغین، طلاب و روحانیون خواست؛ تا پیام عاشورا و اهداف آن را برای مردم به‌ویژه جوانان و نسل امروز تبیین کنند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد