Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

ابرکوهی بودن جرم است!!!


امام جمعه ابرکوه در جمع شورای بسیج شهرستان گفت: حذف نیروهای با تجربه و کاردان از سمت های موفقیت آمیز، ممکن است برای مردم ایجاد شاعبه شود و تصور کنند که ابرکوهی بودن حتی در بخش مدیریت جرم است!!!

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه گفت: بسیج شچره طیبه ای است که ثمره اش افتخار آفرینان جان بر کف هستند که درتمام عرصه های رفاهی و سازندگی برای کشور نقشی بارز و جهت بخش دارند. شورای فرهنگی بسیج باید نسبت به رشد علمی، اخلاقی و معنوی بسیجیان در جهت تقویت ایده و روحیه ی بسیجی برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

حسینی افزود: در این راستا طرح صالحین یکی از برنامه های موفق می باشد اما بسنده کردن به آن هم ناکافی است، بلکه باید برای اعتلای همه جانبه بسیج با استفاده از هر فرصت طرحی نو دراندازیم.

فرماندار بومی برای شهرستان در اولویت اول است

امام جمعه ابرکوه با اشاره به تعویض مدیرت بخش های مختلف استان و شهرستان گفت: نیروهای متخصص و مدیران کاردان و مجرب ابرکوهی قابلیت خود را برای مدیریت های استانی تا کنون نشان داده اند. آنچه برای اینجانب روشن است این است که چون نیروهای بومی تشنه قدرت نیستند نشان داده اند که با انگیزه های الهی و شیفتگی خدمت به مردم که ولی نعمت همه هستند نه تنها پاسخگوی نیاز شهرستان، بلکه همچنان پاسخگوی نیاز استان نیز می باشند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد:  از این رهگذر باید عرض کنم نسبت به حذف بعضی از مدیران کامل و فعال استانی که بعضی صورت گرفته و بعضی هم زمزمه تعویض آن شنید ه می شود نظر مثبتی ندارم زیرا انصافا حیف است که نیروهایی با تجربه، کاردان و با پشتکار از سمت های موفقیت آمیز خود حذف شوند و برای مردم ایجاد شاعبه شود و تصور کنند که ابرکوهی بودن حتی در بخش مدیریت جرم است!!!

حسینی تصریح کرد: در مورد زمزمه های مرتبط با فرماندار که اخیرا بحث محفل ها است، هنوز سخنی در زمینه تعویض فرماندار به میان نیامده است؛ لاکن در نهایت نظر بنده این است که تا کنون فرمانداران ابرکوه بومی بوده اند و دلیلی نداریم که فرماندار از بیرون بیاوریم. زیرا ویژگی نیروی بومی این است که آشنایی با تمام سرفصل های منطقه ای و محلی و انتظارات عمومی و نیازهای جمعی در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رفتارهای شهری و روستایی می باشد و نیازی به کسب اطلاعات و تجربه ندارد و می تواند به زودی به اولویت ها دست یابد.

وی در پایان تاکید کرد: گرچه مسئولین عموما دلسوز و تلاش گر هستند، اما در دلسوزی نیروی بومی برای شهر و دیار خودش، تامل کمتر هست و سعی می کند در محرومیت زدایی و خدمت گذاری وقت بیشتر و تلاش فراگیرتر داشته باشد. بنابراین انتظار بنده از سیاست گذاران و متولیان استان این است که در جابه جایی نیروهای موفق و مجرب تامل به خرج دهند.

.

.1




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد