Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهردشت در اولین خطبه های نماز جمعه:

اتحاد و همدلی تحت هیچ شرایطی نباید از بین برود/ انتقاد به معنی تخریب نیست


امام جمعه مهردشت در اولین نماز جمعه این شهر گفت: اگر چه در مسائل سیاسی اختلاف نظراتی وجود دارد ولی نباید اتحاد و همدلی تحت هیچ شرایطی از بین برود.

به گزارش سرو ابرکوه، ظهر امروز 93/6/14  اولین فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه بخش بهمن در آستانه میلاد امام رضا(ع)؛ به امامت حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده و با حضور زارعزاده نماینده مردم ابرکوه در مجلس در امامزادگان مهرآباد اقامه شد.
حجت الاسلام علیزاده در اولین خطبه های نماز جمعه مهردشت پس از تشکر از حضور پررنگ شهروندان عزیز در مراسم استقبال اظهار داشت: در فضیلت و اهمیت نماز جمعه همین بس که سوره ای از قرآن کریم به این نام است که در آنه به وسیله نماز جمعه مردم را به ذکر و یاد خدا دعوت می کند.
علیزاده ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات افزود: نماز جمعه باعث اتحاد و همبستگی بیشتر بین مردم می شود و این وحدت یکی از راهکارهای مهم در رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه است. فاصله بین دو نماز جمعه باید کمتر از 6 کیلومتر نباشد و فاصله بین مهردشت تا ابرکوه بین 12 الی 15 کیلومتر است که یکی از شرایط داشتن نماز جمعه است.
وی ضمن تشکر از حضور مسئولین استانی و شهری عنوان کرد: از مسئولین می خواهم که مردم را دریابند و مردم نیز همچون امروز همیشه در صحنه باشند.
اولین امام جمعه بخش بهمن ابرکوه با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان گفت: ایشان فرمودند که: نظام فعلی جهانی استمرار ندارد و قطعا در حال تغییر است. دو نکته مهم سخنان رهبر انقلاب این است که اول اینکه واقعیت های جهان و منطقه را درست تحلیل کنیم و از واژه های غلط بپرهیزیم. اینکه بعضی ها معتقدند راهکار مشکلات در ارتباط با آمریکاست تحلیل غلطی است.
حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: نکته دوم این است که آمادگی برای نقش آفرینی در نظام جهانی جدید با پیشرفت کشور میسر می شود. اگر چه در مسائل سیاسی اختلاف نظراتی وجود دارد ولی نباید اتحاد و همدلی تحت هیچ شرایطی از بین برود.
علیزاده تصریح کرد: حمایت از دولت و دستگاه های اجرایی وظیفه همه ی مردم است ولی به این معنا نیست که انتقاد نکنند البته انتقاد نباید تخریب شخصیت دیگران باشد. 
وی در پایان گفت: امیدوارم با اتحاد و همبستگی که در شما می بینم بتوانیم زیر ساهت های فرهنگی اجتماعی بخش بهمن را رفع کنیم.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد