Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

استاندار یزد در جمع مردم بخش بهمن:

احداث درمانگاه و داروخانه مهردشت در دستور کار است/«پردیس ابرکوه» یکی از مراکز ارزشمند گردشگری کشور


استاندار یزد گفت: در مهردشت بررسی مسائل مربوط به مبلمان شهری، درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سیدمحمد میر محمدی استاندار یزد در گفتگو با سرو ابرکوه عملکرد برنامه های اجرا شده در ابرکوه را مطلوب عنوان کرد و گفت: پس از سفر یک روزه به ابرکوه، مشکلات و مسائل را بعد از گفتگو با مسئولین شهرستان بررسی کرده و در مجموع عملکرد این شهرستان مطلوب، ارزیابی می شود.


وی تلاش های دستگاه های اجرایی شهرستان و مهردشت را مثمر ثمر بیان کرده و افزود: در برنامه ریزی ها باید مباحث مذهبی، اجتماعی، سیاسی، نشاط و آرامش جامعه مورد توجه قرار گیرد.


وی ضرورت ارائه خدمات درمانی به مردم مهردشت را امری حیاتی و اجتناب ناپذیر برشمرد و گفت: در مهردشت بررسی مسائل مربوط به مبلمان شهری، درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در دستور کار قرار خواهد گرفت و در عین حال باید تلاش کرد که هزینه غیر ضروری به دولت تحمیل نشود.


میرمحمدی تلاش دستگاه های اجرایی سطح استان یزد را در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی بر همدلی و همزبانی، دولت و ملت عنوان کرد و افزود: همکاری ومشارکت مردم در پیشبرد امور امری است که به عینه دیده می شود و امید است که این همدلی و همزبانی روز به روز افزایش یابد و منجر به محکم تر شدن پیوند برادری اسلامی در سرتاسر ایران گردد، چرا که قدرت ملی ناشی از اتحاد و انسجام مردم است و تفرقه و جدایی، ضعف و انزوای کشور را به همراه خواهد داشت.


وی در خصوص سئوال خبرنگار در مورد مطرح شدن ابرکوه به عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور تاکید کرد: خوشبختانه درکل استان شهرهای زیادی مانند ابرکوه با ظرفیت های گردشگری قابل توجه وجود دارد و اولین ثبت ملی نیز مربوط به این شهر می باشد.


استاندار یزد تاکید کرد: مرکز پردیس ابرکوه یکی از مراکز ارزشمند گردشگری در آینده خواهد بود و مهم تر از آن، منزلگاه امام رضا (ع) است که می تواند جذب گردشگران مذهبی را تقویت کند؛ سرو کهنسال ابرکوه هم قدمت تاریخی دارد و هم از نظر ذخایر ژنتیکی برای منابع طبیعی حائز اهمیت است و زمینه گردشگری طبیعی را فراهم کرده است.


وی در پایان افزود: مساجد، اماکن مذهبی و بادگیرهای استان یزد که از نظر هنر معماری، طراحی، نقاشی، کاشی کاری و فناوری های مربوطه زبانزد می باشند، می تواند موجب جذب گردشگر شود.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد