Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره ثبت احوال ابرکوه:

ازدواج ۱۹ دختر ابرکوهی زیر ۱۵ سال در سال گذشته


رئیس اداره ثبت احوال ابرکوه گفت : در سال گذشته، 317 نفر از جوانان این شهرستان ازدواج کردند که از این تعداد 19 دختر کمتر از 15 سال و 14 پسر 15 تا 19ساله نیز تشکیل خانواده دادند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ غلامرضا شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ۱۵ دی اظهار داشت: سال 96 در مجموع ۳۲۲ مورد ازدواج در شهرستان ثبت شد که این عدد نسبت به سال قبلش، ۱۸ درصد کاهش دارد.

وی افزود: سال گذشته ۹۶۹ نوزاد به دنیا آمد که از این تعداد ۵۰۱ نوزاد، دختر و بقیه پسر بودند که تعداد موالید نسبت به سال ۱۳۹۵ هشت درصد کاهش نشان می دهد.

رییس اداره ثبت احوال ابرکوه، در مورد انتخاب نام فرزندان از سوی خانواده ها یادآور شد: مردم بیشتر نام فرزندان خود را از اسامی ائمه اطهار (ع) انتخاب می کنند.

شفیعی، فراوانی نام برای دختران را فاطمه، زهرا، زینب، ریحانه، نازنین زهرا و برای پسران محمد، ابوالفضل، امیرعلی، علی، علیرضا، حسین و حسن ذکر کرد.

این مسئول ادامه داد: ۷۵ مورد طلاق پارسال در این شهرستان ثبت شد، که این عدد نسبت به سال ۱۳۹۵، ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی، تعداد فوتی ها را ۲۳۵ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۳۵ نفر مرد و بقیه زن بودند که تعداد فوت شدگان نسبت به سال قبل هشت درصد کاهش دارد.

رئیس ثبت احوال ابرکوه خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۰ هزار و ۴۰۴ فقره کارت ملی، پنج هزار و ۱۹۷ جلد شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای ۱۵ سال و برای نوزادان نیز صادر شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد