Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

جشن عاطفه ها در مدرسه برازنده مقدم يزد برگزار شد

استانداریزد:کمک به نیازمندان سنت اولیای الهی است/ مدیرکل آموزش وپرورش:نسلی با فرهنگ قرآنی تحویل جامعه می دهیم


استاندار يزد گفت: كمك به نيازمندان سنت اولياي الهي و انبياء الله است كه بايد به عنوان يك وظيفه ديني و انساني همواره در سرلوحه كارهاي ما قرار داشته باشد.

به گزارش سروابرکوه به نقل از خبرنگار یزد رسا، محمد رضا فلاح زاده صبح امروز چهارشنبه در مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه برازنده مقدم یزد، اظهار داشت: مشکلات و فقر برای همه هست و اگر هنگامیکه یک همنوع ما دچار تنگدستی شد به وی کمک کنیم خداوند نیز علاوه بر اجر معنوی در هنگام مشکلات ما را یاری خواهد نمود.

وی ادامه داد: کمک به نیازمندان لطف و محبت الهی است که خداوند در دل ما قرار داده و این توفیق الهی نصیب هر کس نمی شود.

استاندار یزد گفت: در صورتیکه همه ما به وظیفه انسانی و اسلامی خود در کمک به نیازمندان عمل نماییم قطعاً شاهد جامعه ای عاری از مشکلات ونابسامانی ها خواهیم بود.

وی گفت: کمک به نیازمندان سنت اولیای الهی و انبیاء الله است که باید به عنوان یک وظیفه دینی و انسانی همواره در سرلوحه کارهای ما قرار داشته باشد.

*مدیر کل آموزش و پرورش استان: نسلی همراه با فرهنگ قرآنی تحویل جامعه می دهیم

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم گفت: باید همواره در راه گسترش فرهنگ انفاق و ایثار در جامعه گام برداریم.

محمد کاظم رحیمی نژاد افزود: تمام سعی و تلاش مجموعه آموزش و پرورش در استان یزد بر این امر استواربوده که نسلی همراه با فرهنگ قرآنی تحویل جامعه داده شود.

وی ادامه داد: در جشن عاطفه ها ی سال گذشته در استان یزد افزون بر دو میلیارد ریال در مدارس جمع آوری شد که اکثر این مبلغ در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت :فایده کمک به دیگران به خودمان نیزمی رسد و در سرای آخرت صواب و پاداش چندین برابر را برای ما به ارمغان می آورد .

*مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) : استان یزد در کمک به نیازمندان درکشور سرآمد است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد نیز در این مراسم گفت:جشن عاطفه ها هر ساله با کمک ارگانهای مختلف و شرکت اقشار مختلف در سراسر کشور برگزار می شود.

محمد اکبری افزود: استان یزد در اکثر زمینه ها سر آمد کشور است و حرفهای زیادی برای گفتن دارد و در زمینه سرانه مشارکت نیز مقام اول کشور را در سال گذشته کسب نمود.

وی ادامه داد: مردم دارالعباده استان یزد اهل علم و عمل هستند و کسب بالاترین سرانه مشارکت کشور در سال گذشته ، نشان از منش و رفتار اسلامی یزدی ها است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: جشن عاطفه های سال جاری با شعار در انتظار مهر حماسی برگزار می شود و انشا الله با حمایت مردم همچون گذشته بتوانیم گامهای ارزنده ای را در راستای کمک به اقشار مختلف نیازمند و بویژه دانش آموزان محروم برداریم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد