Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت هفته بسیج ببینید

اسناد چاه کشاورزی ابرکوه در نمایشگاه «اسناد بسیج استان یزد»


همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، نمایشگای از اسناد بسیج استان یزد در استانداری برپای شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از خبرنگار مهر، در این نمایشگاه اسناد مرتبط با بسیج در قالب ۱۸ سند در معرض دید عموم قرار گرفته است.

اسناد این نمایشگاه شامل گزارش و صورت‌جلسه ستاد اسکان مهاجران جنگ زده توسط ستاد اسکان مهاجران و بسیج مستضعفین در شهرستان مهریز در سال۱۳۵۹، تأمین هزینه تعمیر ساختمان بسیج مروست از طرف فرمانداری مهریز در سال ۱۳۶۰، دعوتنامه استاندار یزد برای شرکت در مراسم مانور فتح به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، درخواست صدور مجوز حفر پنج حلقه چاه کشاورزی در منطقه هرات و مروست یا ابرکوه به نیروهای بسیجی برای پرداختن به امور اقتصادی و ... است.

دیگر اسناد به نمایش درآمده نیز شامل سند واگذاری ۱۰ حلقه چاه برای امور کشاورزی و تولیدی در مناطق هرات و مروست و بافق به بسیجیان، درخواست استاندار یزد از ریاست جمهوری برای مساعدت مالی به کانون جوانان بسیج استان یزد، مکاتبه تأمین هزینه احداث و تکمیل ساختمان رده های مقاومت در سطح استان برای جذب نیروهای بسیجی، دعوتنامه استاندار یزد برای شرکت در مراسم افتتاح کمیته های ورزشی ناحیه (باشگاه ایثار)، درخواست اقلام مورد نیاز برای کانون بسیج جوانان ناحیه یزد و ... است.

این نمایشگاه تا پایان هفته بسیج، یعنی ششم آذرماه دایر است و علاقمندان می توانند از اسناد بسیج در استانداری یزد دیدن کنند.

همچنین تصاویر به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه در سامانه مجازی به نشانی http://www.nlai.ir/Default.aspx?tabid=۷۱۵۹&AlbumID=۱۳۱۶۲-۱۹۰۷  نیز در دسترس است.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد