Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

اعتراض به گرانی حق همه است/ سرپیچی از رهنمودهای رهبر، مشمول هزینه های سنگینی می شود


امام جمعه بخش بهمن گفت: همه حق اعتراض به گرانی، تنگی معیشت و نبود اشتغال را دارند؛ اما نه از مسیر آشوب و اغتشاش که نه تنها هيچ گره‏اى از مشكلات باز نمی کند، بلكه گره كوری بر آنها افزوده می شود.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه، اظهار کرد: امروز برای جلوگیری از نفوذ توطئه گران و فتنه گران، راهی جز ایستادگی و انسجام ملت، نیروهای مومن و انقلابی و دولتمردان نداریم.

حجت الاسلام علیزاده افزود: عده‏اى آشوبگر و وابسته به دشمن، مى‏خواهند از مطالبات به حق و تنگناهاى اقتصادى جامعه سوء ‏استفاده كنند و با به انحراف كشيدن مسير مطالبات مردم، به اسلام و انقلاب صدمه بزنند.

مردم مسیر اعتراض خود را از آشوب گران جدا کنند
وی با اشاره به حوادث و آشوب‏هاى خيابانى اخیر در تهران و برخى شهرها گفت: این جریانات که منجر به کشته شدن افراد بی گناه، سوزاندن مساجد، حسنیه ها و پرچم مقدس جمهوری اسلامی شد، از اتاق فرمان آشوب‏هاى اخير در خارج كشور با حمایت آمريكا، صهيونيست، رژيم سعودى و انگليس خبيث صورت می گیرد.

علیزاده عنوان کرد: مردم بايد با آگاهی مسیر خود را از آشوب گران كه خواسته يا ناخواسته تبديل به پياده ‏نظام دشمنان شده‏اند، جدا كنند. همه ما به مشکلات کشور اعم از گرانی، تنگی معیشت و عدم اشتغال واقف و معترض هستیم.

خطیب جمعه بخش بهمن تصریح کرد: همه حق اعتراض داریم؛ اما نه از مسیر آشوب و اغتشاش که نه تنها هيچ گره‏اى از مشكلات مردم گشوده نخواهد شد، بلكه گره كور ديگرى بر مشكلات افزوده می شود.

وی گفت: دلیل دیگر اين تحركات و اقدامات مداخله‏گرانه در امور ايران، ناشی از شكست‏هاى وارده بر بعضی كشورها در منطقه غرب آسيا است. زیرا آمريكا و هم دستانش، که بازنده اصلى تحولات منطقه غرب آسيا هستند، از موقعیت فعلی جمهورى اسلامى که به بالاترين سطح نفوذ در منطقه دست يافته و محور مقاومت قدرت پیدا کرده است، احساس خطر می کنند.

راه سعادت در اتحاد و انسجام حول محور منویات معظم رهبری است
علیزاده اذعان کرد: قطعاً مسير تعالى و پيشرفت كشور با نصب‏العين قرار دادن فرمايشات رهبرى همچون لزوم توجه جدى مسؤلان به اقتصاد مقاومتى، عدم اعتماد و اتكا به بيگانگان، لزوم مهار فضاى افسارگسيخته مجازى، جلوگیری از نفوذ عناصر نفوذى در مراكز تصميم‏گير و تصميم‏ساز نظام اسلامى طى مى‏شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در 20 اردیبهشت ماه امسال بیان کرد: در زمان و هر موقعیتی كه به اين توصيه‏هاى حكيمانه رهبر توجه نکردیم، مجبور به پرداخت هزينه‏هاى سخت و سنگين شدیم.

امام جمعه ادامه داد: به گفته ایشان، اهداف دشمن به صورت کوتاه‌مدّت، میان‌مدّت و بلند‌مدّت اجرا می شود. کوتاه‌مدّت مثل بر هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است، میان‌مدّت مسئله‌ اقتصاد و معیشت مردم است، که آنها را از نظام جمهوری اسلامی مأیوس کند.

نابودی اسلام از اهداف بلند‌مدّت دشمنان است
علیزاده با تأکید بر اینکه دشمن دشمن است و هیچ فرقی بین این رئیس جمهور و دیگری نیست، ابراز کرد: هدف بلند‌مدّت دشمن، این است که به اسم تغییر رفتار جمهوری اسلامی، ملت از راه اسلام، انقلاب و خط امام زاویه بگیرند و منحرف شوند، تا اصل نظام اسلامی را نابود کند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز قیام خونین مردم قم در اعتراض به مقاله ساواك عليه حضرت امام خمينى(ره)، گفت: قیام 19 دی و 9 دی و قیام این روزهای مردم شباهت زیادی به هم دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: هر دو با هدف محکوم کردن اهانت به ولایت فقیه و نائب امام زمان (عج)، میثاق با ولایت، تهاجم به باورهای دینی و اعتقادی مردم همچون حجاب، اهانت به امام حسین (ع)، مساجد، حسینه ها و پرچم جمهوری اسلامی انجام شد.

علیزاده در پایان خاطر نشان کرد: در همه این قیام ها، بصیرت و هوشیاری مردم توطئه دشمنان اسلام و انقلاب را خاموش کرد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد