Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به دنبال هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص)؛

اعتراض عمومی به هتک حرمت نشریه موهن فرانسوی در شهر مهردشت + عکس


در پی اهانت روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت(ص)، مردم شهر مهردشت ابرکوه، در یک حرکت خودجوش، خشم خود را از این رسانه و حامیان آن اعلام کردند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ اقدام توهین آمیز نشریه "شارلی ابدو" واکنش‌ گروه‌ها و عموم مردم را در پی داشته است.


بر همین اساس و به دنبال محکوم کردن این هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) توسط حجج الاسلام حسینی و علیزاده، ائمه جمعه ابرکوه و شهر مهردشت در خطبه های نماز جمعه این هفته، مردم مهردشت در اقدامی خود جوش همزمان با سراسر کشور اقدام به راهپیمایی در محکومیت این اقدام موهن پس از نماز دشمن شکن جمعه نمودند.


مردم شهر مهردشت با شعارهای لا اله الا الله، محمدرسول ا...،  الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر خشم و انزجار خود را علیه دست اندرکاران مجله شارلی ابدو و حامیان مستکبر این اقدام بی شرمانه به جهانیان اعلام کردند.


معترضان نسبت به اقدام اخیر نشریه موهن «شارلی ابدو» که کاریکاتور موهن پیامبر اسلام(ص) را بار دیگر در صفحه اول خود بازنشر داده بود، خشمگین بودند.


گفتنی است نشريه فرانسوي "شارلي ابدو" در ماه هاي اخير اقدام به انتشار کاريکاتورهايي توهين آميز عليه پيامبر رحمت و عطوفت حضرت محمد مصطفي (ص) کرده که با سکوت معنادار و گاه حمايت آميز مسوولان غربي همراه شده است.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد