Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه کمیته آسیبهای اجتماعی شورای سلامت اردکان مطرح شد

اعتیاد، خیانت زناشویی و دخالت اطرافیان عمده ترین دلایل طلاق اند


اولین جلسه کمیته آسیب های اجتماعی شورای سلامت شهرستان اردکان به میزبانی اداره بهزیستی و با هدف سبب شناسی و ارائه راهکارهای عملی طلاق با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از اردکان گویا؛ دکتر امیر ولی عضد زاده، رئیس اداره بهزیستی اردکان در ابتدای این جلسه با ارائه آمار ثبت شده طلاق در استان و شهرستان، خواستار همگرایی و هماهنگی بیشتر ادارات و سازمانها در راستای کاهش طلاق و دیگر آسیب های اجتماعی شد.

وی گفت: متسفانه آمار طلاق در سال 85، 569 مورد در استان گزارش شده است که این آمار در سال 94 به 1482 مورد رسیده است.

در ادامه بر اساس پرونده های ارجاعی به مرکز اورژانس اجتماعی اردکان عمده ترین دلایل طلاق در شهرستان اعتیاد، خیانت زناشویی و دخالت اطرافیان عنوان شد و در ادامه کارشناسان حاضر به سبب شناسی و بررسی راهکارهای بومی و عملی در زمینه مدیریت طلاق پرداخته و بر آگاهسازی و ایجاد کمپین پیشگیری از طلاق تاکید کردند.

در پایان؛ آگاهسازی شهروندان از علل زمینه ساز طلاق و راه های پیشگیری از آن از طریق نصب بنر ، پیامکهای  آموزشی ،درج مقالات در نشریات محلی و سایتها، اجباری کردن آموزشهای پیش از ازدواج، بسط و گسترش کلاسهای مهارتهای زندگی، مهارتهای زندگی خانوادگی و مهارتهای فرزند پروری و ایجاد خانه های فرهنگ تصویب شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد