Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

ویژه دانش آموزان دختر و پسر برگزار شد

اعلام اسامی برگزیدگان اولین مسابقه «پرتاب موشک آبی» در ابرکوه+ عکس


عضو منجا اسامی برگزیدگان نخستین مسابقه پرتاب موشک آبی ابرکوه، ویژه دانش آموزان را اعلام کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، روز گذشته همزمان با اولین روز دهه فجر، نخستین مسابقه پرتاب موشک آبی ابرکوه، ویژه دانش آموزان دختر و پسر پایه نهم تا یازدهم، زیر نظر مجمع نخبگان جوان ابرکوه (منجا)، در چمن مجموعه ورزشی شهید پوراکبری شهرستان برگزار شد.

امیر حسین سالار عضو منجا در این خصوص گفت: پس از بررسی نتایج دو گروه موشک هوایی و ققنوس پسران و یک گروه  ROCKETدختران، شش نفر از شرکت کنندگان با کسب مقام های اول تا سوم، برگزیده این مسابقه شدند. 

سالار افزود: نفرات اول علی محمد اکرمی و حسین اکرمی از مدرسه امیرکبیر با پرتاب 2/138، نفرات دوم محمد رضا صالح خواه و محمد قیومی زاده از مدرسه ابن سینا با پرتاب 4/125، نفرات سوم الهه زارع و زهرا اکرمی از مدرسه امام صادق با پرتاب 9/119 به عنوان برگزیدگان مسابقه انتخاب شدند.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که برخی دانش آموزان در تزیین و ساخت موشک های آبی، خلاقیت به خرج داده بودند، دو نفر از شرکت کنندگان به نام های ایمان فلاح زاده و هادی درویش خانی نیز به عنوان گروه خلاق معرفی شدند.

گفتنی است این مسابقه با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، شهردار، اعضاء شورا شهر و برخی مسئولین دیگر ابرکوه، برگزار شد.

انتها پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد