Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

هشدار به ابرکوهی‌ها؛ سیم‌کارت‌های ثبت‌نام‌شده را مطالبه کنید

اعمال مجازات جرایم سیم‌کارتی در قبال فردی که سیم‌کارت به نام او صادرشده است


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، گفت : مجازات هرگونه سوءاستفاده و جرمی که مرتبط با سیم‌کارت‌های تلفن همراه باشد، در قبال فردی که سیم‌کارت به نام او صادر شده است، اجرا می شود.

محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در خصوص جرایمی که افراد با سیم‌کارت‌های تلفن همراه مرتکب می‌شوند، اظهار کرد : یکی از مواردی که موضوع بسیاری از پرونده‌های قضایی شده است، جرایم مرتبط به سوءاستفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری تلفن همراه است.

ابراهیمی خطاب به افرادی که بعضاً سیم‌کارت‌های متعددی ثبت‌نام می‌کنند، متذکر شد : چنانچه با این سیم‌کارت‌ها مزاحمت برای مردم، سرقت، کلاه‌برداری و جرم دیگری انجام شود، فردی که سیم‌کارت به نام او می‌باشد در قبال آن جرم مسئول است و مجازات آن نیز در قبال همان شخص اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد : لذا افرادی که چندین سیم‌کارت ثبت‌نام کرده‌اند و در حال حاضر در اختیار خود ندارند، از دفاتر خدماتی و مراکز مربوطه آن را مطالبه نمایند و درصورتی‌که سیم‌کارت در دسترس نیست پیگیری کنند، تا تکلیف آن مشخص و یا از رده خارج شود.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، تأکید کرد : اولین کسی که در جرایم مرتبط با سیم‌کارت، به دادگستری احضار و محکوم می‌شود، فردی است که سیم‌کارت به نام او صادرشده است.

ابراهیمی در پایان هشدار داد : در پرونده‌های مربوط به جرایم مذکور، هیچ دفاعی مبنی بر اینکه سیم‌کارت در دست صاحب اصلی (شخصی که سیم‌کارت به نام او ثبت‌نام‌شده است) نیست، از افراد پذیرفته نیست.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد