Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه:

اغتشاشات پیش‌درآمد فتنه‌ی جدید است


امام‌جمعه ابرکوه در دیدار با معاون سیاسی سپاه الغدیر استان یزد گفت: عقده‌های کپک‌زده‌ای در میان مردم نفوذ کردند که سیر انحرافی به اعتراضات دادند و این اغتشاشات پیش‌درآمد فتنه‌ای جدید است.

به گزارش سرو ابرکوه، روز گذشته حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در دیدار با محمد حامد حر زاده معاون سیاسی سپاه الغدیر استان اظهار کرد: مردم فهیم، بصیر و انقلابی ابرکوه مردمی ولایی هستند که دنبال جریانات سیاسی نیستند و به همین جهت گرایش‌های سیاسی در شهرستان بسیار کم‌رنگ است.

وی افزود : درحالی‌که جوّ حاکم بر شهرستان جو ولایی و بسیجی است، ما دافع اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نیستیم، اما هرکدام بخواهند در مواضع خود افراط کنند، کنترل می‌شوند. تاکنون همه دست در دست هم تابع فرامین رهبری، وحدت و همدلی را حفظ کرده‌اند.

حسینی گفت: متولیان کشور در دهه گذشته در برابر هشدارها و مطالبات مقام معظم رهبری در مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، خود را به خواب خرگوشی زدند و با پرداختن به حواشی و مجادلات سیاسی به‌جای دلسوزی به معیشت مردم، دلسوز نمایندگان مردم شدند.

امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: زمانی که غول گرانی روزبه‌روز وحشتناک‌تر به زندگی مردم سرک کشید این حق مردم است که مرگ بر گرانی بگویند.

وی اذعان کرد: اما در این میان عقده‌های کپک‌زده در جمع آنان نفوذ می‌کنند و سیر انحرافی و اغتشاش به این اعتراضات می‌دهند، که پیش‌درآمد فتنه‌ای جدید است و باعث شادی دشمنان می‌شود. این امر متأسفانه معلول کوتاهی جمعی از مسئولین در بحث کلان کشوری است که به‌جای تعمیق رضایت مردم عکس آن عمل کردند.

حسینی تصریح کرد: در کشور، استان‌ها و شهرها دستگاه‌های اجرایی و بعضاً قضایی، با کم‌لطفی، پاس دادن و کاغذبازی‌ها، موجبات گلایه‌مندی مردم را فراهم کردند و مسئولین نظارت و حراستی ادارات کل با تساهل و تسامح کارپردازان را تشویق و کارشکنان را توبیخ نکردند.

این مقام مسئول گفت: چرا با کسانی که حقوق نظام را می‌خورند و زیرآب نظام را می‌زنند برخورد نشد که امروز شاهد سوءاستفاده پیاده‌نظام‌های آمریکا از اعتراض مردم به گرانی نباشیم؟ مبادی حراستی عموماً نیروهای خادم و خائن را می‌شناسند و می‌فهمند مهره‌های کارساز و کارسوز چه کسانی هستند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد