Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور فرماندار انجام شد؛

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارگری«یل ام البنین(ع)» ابرکوه+ عکس


در هفته بسیج با حضور فرماندار و دیگر مسئولین، پایگاه مقاومت بسیج کارگری«یل ام البنین(ع)» ابرکوه افتتاح شد.

به گزارش سرو ابرکوه، در گرامیداشت هفته بسیج، با حضور سید نبی رسولی فرماندار شهرستان، پایگاه مقاومت بسیج کارگری «یل ام البنین(ع)» زیر نظر اداره تعاون روستایی ابرکوه افتتاح شد.

رسولی ضمن تقدیر از مسئولین به خاطر راه اندازی این پایگاه اظهار داشت: صدور فرمان تشکیل بسیج از سوی امام راحل(ره) لطف الهی بود و اگر بسیج نبود؛ علاوه بر اینکه جمهوری اسلامی نبود، ایران مستقلی هم وجود نداشت.

وی ادامه داد: در زمانی که کشور ما تحت هجوم منافقین داخلی و دشمنان خارجی بود، فرمان تاریخی امام خمینی(ره) باعث پیروزی ملت ایران شد. در واقع بسیج پایه گذار انقلاب اسلامی و استمرابخش آن است.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: اهمیت بسیج بر کسی پوشیده نیست و حتی دشمن هم فهمیده که اگر پایه های بسیج را نابود کند، انقلاب را از بین خواهد برد. چرا که تا کنون دریافته که توان نظامی ما نامحدود است و در حال حاضر از درهای دیگری چون تحریم های اقتصادی و فرهنگی وارد شده است.

رسولی تاکید کرد: بسیج باید بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) در سال های اخیر، فعالیت و برنامه های اساسی خود را در زمینه های اقتصادی و مخصوصا فرهنگی افزایش دهد. اگر ملت ایران انقلاب کردند دلیل عمده اش، این بود که دین و دیانت و اعتقادات ما در خطر بود.

وی در پایان از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و بسیجیان به خاطر عملکرد خوبشان در طول سال ها تقدیر و تشکر کرد.

سپس ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از مسئولین پایگاه گفت: یکی از شاخصه های بسیج ولایت مداری است که در صاحب نام این پایگاه حضرت اباالفضل(ع) به تمام معنا وجود داشت.

وی افزود: باید ولایت مداری را در نسل سوم ترویج دهیم که اگر همه چیز داشته باشیم و ولایت را نفهمیم هیچ چیز نداریم و نمونه بارز آن در شهدا ویدا بود وقتی پدری ساک فرزندش را برای رفتن به جبهه ها می پیچید با آن که می دانست مقصد شهادت است.

گفتنی است مشتاقیان رئیس اداره تعاون روستایی نیز در مراسم افتتاحیه حضور داشت.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد