Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


افکار عمومی استان را دریابید


تقدیر و تجلیل از مدیری که در افکار عمومی استان سابقه روشنی نداشته و اتهامات وارده بر او هنوز پاسخ داده نشده برای افکار عمومی پذیرفتنی نیست.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا؛ با خبر شدیم که امروز مهندس شرافت مدیرکل سابق میراث فرهنگی یزد تودیع و خانم دانش یزدی به عنوان جانشین وی معارفه می شوند.

در خصوص این مراسم چند نکته قابل تأمل است:

از سویی استعفای جناب مهندس شرافت و اتهامات وارده بر او در رسانه ها، خود یکی از مباحثی است که با گذشت چند ماه از گذشت آن، هیچ گونه شفاف سازی در این حوزه صورت نگرفته و همین موضوع سبب شده که  شائبه های اساسی برای افکار عمومی استان ایجاد شود.

از سوی دیگر با وجود همه اتهامات مطرح شده علیه مهندس شرافت در رسانه ها، برخوردی با وی و یا با انتشار دهندگان اتهام به او صورت نگرفت تا بر شبهات در این مورد بیش از پیش افزوده شود.

موضوع دیگری که باید آن را مورد توجه قرار داد، تودیع و تجلیل از مهندس شرافت است. تقدیر و تجلیل از مدیری که در افکار عمومی استان سابقه روشنی نداشته و اتهامات وارده بر او هنوز پاسخ داده نشده برای افکار عمومی پذیرفتنی نیست زیرا تجلیل از مدیری که نه به اتهامات او پاسخ داده شده و نه حتی با انتشاردهندگان اتهام به وی برخوردی صورت نگرفته خود نوعی به سخره گرفتن افکار عمومی است.

انتهای پیام/آ

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد