Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در واکنش به حادثه اهواز؛

اقدامات تروریستی نمی‌تواند خللی در روند پیشرفت انقلاب ایجاد کند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه با اشاره به حادثه روز گذشته در مراسم رژه اهواز، گفت: اقدامات تروریستی نمی تواند خللی در روند پیشرفت و روبه‌جلو بودن انقلاب ایجاد کند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ عصر امروز رژه نیروهای مسلح، اقشار مختلف بسیجیان و ستون موتوری نیروهای انتظامی و نظامی و سنگرسازان بی سنگر در شهرستان ابرکوه، برگزار شد.

در حاشیه این مراسم علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن گرامیداشت باد و خاطر شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد : رژه نیروهای مسلح و بسیجی که امروز هم‌زمان در سراسر کشور برگزارشده است، نشان‌دهنده اقتدار و قدرت این نیروها در مقابل هرگونه تهدید و بازدارندگی استکبار جهانی است.

فاتحی ادامه داد : هدف از نمایش امروز که به حمدالله به‌خوبی برگزار شد، نشان دادن آمادگی و به صحنه آمدن نیروهای مردمی و بسیجی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی است.

وی ضمن تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه تروریستی رژه اهواز، تصریح کرد : اگرچه تلاش مذبوحانه استکبار جهانی به کمک ایادی سرسپرده‌اش، صبح امروز در اهواز باعث شهادت و زخمی شدن جمعی از هم‌وطنان شد، ولی این حادثه خود پیامی دارد که ملت ایران حتی اگر در کوران حوادث هم قرار بگیرند دست از انقلاب بر نخواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تأکید کرد : این حوادث که از سوی گروه‌های منحل و معدوم شده انجام می‌شود، نمی‌تواند روند پیشرفت و استمرار انقلاب اسلامی ایران را متوقف کند. چراکه این انقلاب جایگاه خود را در بین توده‌های عظیم مردم جهان و مستضعفین پیداکرده و هواداران زیادی برای خود دارد.

فاتحی خاطرنشان کرد : امروز همه ما آمدیم تا ثابت کنیم معدود افراد بی‌بصیرت، نمی‌توانند و نخواهند توانست جلو پیشرفت انقلاب در عرصه‌های مختلف را بگیرند. ما آمده‌ایم به شهادت برسیم و از انقلاب دفاع کنیم، تا مقدمات ظهور آقا امام زمان (عج) فراهم شود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد