Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف تبدیل اماکن مذهبی به قطب فرهنگی؛

امامزاده احمد(ع) ابرکوه خادمین افتخاری را به آستان خود می پذیرد


مدیر مرکز فرهنگی آستان مقدس امامزاده احمد(ع) گفت: امامزاده احمد ابرکوه در راستای تبدیل شدن این مکان به قطب فرهنگی، خادم افتخاری می پذیرد.

سید سجاد ابطحی مدیر مرکز فرهنگی آستان مقدس امامزاده احمد(ع) در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه از جذب خادم برای امامزاده مذکور خبر داد و گفت: هیئت امنا امامزاده احمد(ع) ابرکوه در نظر دارد با برگزاری طرح خادم افتخاری در راستای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، از تجربیات نخبگان شهرستان در این زمینه استفاده نماید.

ابطحی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح می توانند با همراه داشتن یک قطعه عکس و اصل شناسنامه به اداره اوقاف و امور خیریه مراجعه نموده و پیش ثبت نام مقدماتی را انجام دهند.

وی در رابطه با شرایط ثبت نام کنندگان تصرح کرد: یکی از شرایط ثبت نام داشتن حداقل مدرک دیپلم می باشد و از پذیرش افراد فاقد این مدرک و پایین تر امتناع خواهد شد؛ دیگر اینکه متقاضیان باید حداقل 20 سال تمام داشته باشند تا بتوانند وارد مرحله پیش ثبت نام شوند.

مدیر مرکز فرهنگی آستان مقدس امامزاده احمد خاطر نشان کرد: پس از بررسی های لازم و احراز واجد شرایط بودن متقاضیان، در مرحله اول اجرای این طرح 8 نفر از  خدام افتخاری این آستان، همزمان با هفته کرامت معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است علاقمندان به شرکت در این طرح معنوی می توانند جهت کسب هر گونه اطلاعاتی در رابطه با «طرح خادم افتخار» می توانند با این شماره تماس حاصل نمایند: 03532821505

انتهای پیام/ م.ف

 




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد