Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف افزایش ایمنی کودکان انجام شد؛

آموزش قوانین عبور از خیابان به نونهالان در شهرک ترافیکی ابرکوه


صبح امروز نونهالان پیش دبستانی فرزانگان در کنار والدین، قوانین عبور و مرور از خیابان را، در شهرک ترافیکی ابرکوه از افسران راهنمایی و رانندگی آموختند.

به گزارش سرو ابرکوه، خانم ستار مدیر مهد کودک و پیش دبستانی فرزانگان اظهار داشت: یکی از مهمترین مواردی که همیشه در مورد آن نگرانی هایی وجود داشته، رفت و آمد دانش آموزان از خانه تا مدرسه می باشد.


ستار افزود: با رعایت نکات ایمنی عبور از خیابان و قوانین کوچک راهنمایی و رانندگی و آموزش آنها به دانش آموزان می توانیم با خیالی آسوده فرزندان را راهی مدرسه کنیم.


وی گفت: نقش خانواده‌ها در این بین بسیار مهم‌ بوده و از این‌رو لازم است خانواده‌ها برای آموزش نکات ایمنی و بهداشتی به فرزندان خود وقت بیشتری بگذارند. رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در کنار مسائل آموزشی دانش‌آموزان می‌تواند ضامن سلامت آینده‌سازان کشور در ابعاد مختلف باشد.


ستار تصریح کرد: با هدف تحقق این برنامه، صبح امروز نونهالان پیش دبستانی فرزانگان همه با دوچرخه هایشان در شهرک ترافیکی شهرستان حضور یافتند و افسران نیروی راهنمایی و رانندگی ابرکوه از نزدیک کودکان را با قوانین عبور و مرور از خیابان آشنا کرده و متذکر شدند که حفظ جان و سلامتی جسمی آنها در گرو رعایت نکات ایمنی است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد