Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جشن پرستاری صورت گرفت؛

اهداء لوح دوستدار کودک به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ابرکوه + عکس


در جشن پرستاری که در سالن دانشکده پیرپزشکی صورت گرفت لوح دوستدار کودک جهت ارتقای وضعیت بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ابرکوه به دکتر اکبری رئیس بیمارستان اهدا شد.

به گزارش سروابرکوه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب –سلام الله علیها- و روز پرستار، جشن بزرگی با حضور تمام کارمندان حوزه پرستاری شهرستان در سالن دانشکده پیراپزشکی ابرکوه برگزار گردید.

در آغاز این جشن دکتر اکبری رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهرستان ضمن خیر مقدم و بزرگداشت مقام حضرت زینب –سلام الله علیها- و پرستار و مشکلات پرستاران در شهرستان سخنانی را ایراد نمود.

در ادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان، در اهمیت کار پرستاران و ارزش معنوی خدمت این قشر سخنرانی نمود.

دکتر لطفی که به منظور اهدای لوح دوستدار کودک به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) به ابرکوه آمده بود، در خصوص اهمیت این ارتقا و اقدامات ده گانه در بیمارستان های دوستدار کودک و همچنین گذر اپیدمیولوژیک و نقش تعیین کننده پیشگیری در کنترل بیماریها سخن گفت.

در ادامه دکتر لطفی لوح دوستدار کودک را که با همت و پیگیری واحد آموزش و اتاق زایمان بیمارستان و همچنین واحد بهداشت خانواده ی شبکه بهداشت ابرکوه جهت ارتقای وضعیت بیمارستان برای رسیدن به این لوح صورت گرفته بود، به دکتر اکبری رئیس بیمارستان اهدا نمود.

آقای حیدری پور مدیر محترم بیمارستان سپس گزارشی از پیشرفتهای بیمارستان ابرکوه ارائه نمود.

پس از تقدیر از پرستاران نمونه، جوایزی به چند پرستار به نمایندگی از همه پرستاران و بهیاران اهدا گردید.

شایان ذکر است هدیه ای به رسم یادبود از طرف بیمارستان ابرکوه به پرستاران، بهیاران و ماماهای شاغل به کار در شهرستان و همچنین بازنشسته که نود نفر بودند تقدیم گردید.

این جشن نیز با برنامه های شاد و متنوعی از جمله شعبده بازی، پخش کلیپ و تئاتر ادامه یافت که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

در این جشن که در سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی برگزار شد، جناب آقای دکتر لطفی معاون محترم امور بهداشتی استان و همچنین مسئولین شهر از جمله امام جمعه محترم شهرستان، رئیس شورای شهر و ... حضور داشتند.

.

a02.

a03.

a05.

a07.

a09




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد