Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کانون فرهنگی تربیتی معراج خبر داد

اوقات فراغت تابستان همراه با کانون فرهنگی تربیتی «معراج» ابرکوه


مدیر کانون فرهنگی تربیتی دخترانه معراج ابرکوه، از برگزاری کلاس های مختلف پس از ماه مبارک رمضان، در این کانون خبر داد.

خانم ستار مدیر کانون فرهنگی تربیتی دخترانه معراج ابرکوه در گفتگو با سرو ابرکوه، در خصوص پرکردن اوقات فراغت نوجوانان اظهار کرد: اوقات بیکاری فرصت مناسبی است برای کشف استعدادها و شناسایی توانمندی های نوجوانان که شکوفا نشده اند.


مدیر کانون فرهنگی تربیتی معراج افزود: همچنین با استفاده از شیوه های مختلف می توان از اوقات فراغت؛ برای رفع خستگی و کسالت، تقویت بنیه علمی استفاده کرد. یکی از این شیوه ها شرکت در کلاس های فصل تابستان می باشد.


ستار خاطر نشان کرد: در همین راستا کانون معراج با نظارت مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان در نظر دارد، پس از اتمام ماه مبارک رمضان با برگزاری کلاس های مختلف این اوقات را به نحو احسن برای دانش آموزان پر کند.


وی عنوان کرد: برگزاری کلاس های تقویتی درسی از اول ابتدایی تا نهم، کلاس های هنری همچون نقاشی، ویترای، طراحی، پتینه کاری، آموزش کامپیوتر، خیاطی، عروسک بافی، رنگ روغن، موسیقی، ورزشی و... از جمله برنامه های متنوع و جذابی است که در کانون معراج برگزار خواهد شد.


مدیر کانون معراج ابرکوه گفت: خانواده های علاقمند می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از جزئیات این کلاس ها، که در محل طبقه فوقانی مدرسه متوسطه اول شهید نیکوبخت برگزار می شود، با شماره تلفن های 32822665 و 09019208673 تماس حاصل نمایند.


ستار در پایان یادآور شد: همچنین کلاس های فوق با موضوعات مختلف در کانون فرهنگی تربیتی پسرانه شهید رجایی، با مسئولیت جواد عادل برپا خواهد شد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد