Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

برای نخستین بار؛

اولین همایش تخصصی طرح جامع سازماندهی پهپادها در استان یزد به روایت تصویر


اولین همایش تخصصی طرح جامع سازماندهی پهپادها در استان یزد، با رئیس کارگروه پهپاد اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور، برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، اولین همایش تخصصی طرح جامع سازماندهی پهپادها در استان یزد، با حضور مهندس سعیدی رئیس کارگروه پهپاد اتحادیه صنایع  هوایی و فضایی کشور برگزار شد.


این همایش برای اولین بار در استان توسط بخش پرواز شرکت توسعه آسمان آترین ایساتیس به مدیریت مهندس نبیل در محل پارک علم و فناوری اقبال برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.


در این سمینار فعالان حوضه پهباد، روباتیک و نقشه برداری هوایی از سراسر کشور، در کارگاه آموزش مقررات هوایی و ایمنی پرواز و همچنین آزمون خلبانی پهپاد های غیرنظامی حضور به هم رساند. 


رئیس کارگروه پهپاد اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور با ارائه سمیناری از فناوری پهپاد، به بیان کاربردها، طرح سازماندهی پهپاد، مراحل اخذ مجوز و پلاک، پرداخت.


همچنین مسئولین امنیتی و نظارتی نیروی انتظامی، ناظران بخش های مختلف شهرداری کل و شاهدیه، مسئولین مرتبط با بخش سینما و تصویربرداری و نیز سایر نهادهای استان ملاحظات خود را در این زمینه با بیان نمودند.


پس از معرفی شرکت کنندگان حاضر و حوزه فعالیتشان، بخش عمومی همایش به پایان رسید و آزمون خلبانی با حضور بیش از 25 خلبان پهپاد در زمین تعبیه شده دانشگاه یزد اجرا و مقرارت و نقشه هوایی به آنها ارائه شد.


گفتنی است احسان باغبان از سوی کانون تبلیغاتی هنرنما ابرکوه در این همایش حضور داشت.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد