Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر حوزه علمیه خوهران ابرکوه خبر داد

اولین گروه خواهران حوزه علمیه کوثر ابرکوه فارغ التحصیل شدند


مدیر حوزه علمیه خوهران ابرکوه گفت: خواهران طلبه حوزه علمیه کوثر ابرکوه در مقطع کارشناسی و پس از برگزاری جلسه دفاعیه، فارغ التحصیل شدند.

به گزارش سرو ابرکوه، مدیر حوزه علمیه خواهران کوثر ابرکوه از برگزاری اولین جلسه دفاعیه پایان نامه و فارغ التحصیلی اولین گروه طلاب خواهر این مدرسه خبر داد.

لیلا حاتمی زاده مدیر حوزه علمیه خواهران ابرکوه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه دفاعیه پایان نامه مرضیه زارعی طلبه حوزه علمیه خواهران ابرکوه، با موضوع «رابطه حجاب وعفاف در آموزه های دینی» با حضور حضور معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان یزد، اساتید راهنما و داور و جمعی از طلاب در حوزه علمیه کوثر برگزار گردید.

وی افزود: پس از ارائه گزارش توسط محقق و اظهار نظر استاد داور افسر قاسمی و دفاعیات استاد راهنما لیلا حاتمی زاده در نهایت با اعلام  نمره عالی 19/5 توسط دبیر جلسه، این جلسه به پایان رسید.

حاتمی زاده در ادامه ضمن اشاره به قبولی  زارعی و دو نفر دیگر از طلاب این مدرسه در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) عنوان کرد: حوزه علمیه خواهران ابرکوه در حال حاضر در مقطع سطح دو (کارشناسی) پذیرش دارد و اولین گروه طلاب ورودی این حوزه در حال تدوین پایان نامه هستند و این اولین جلسه دفاعیه می باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران در پایان ضمن تشکر ویژه از حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه و موسس این مدرسه اذعان کرد: ساختمان جدید حوزه فاقد تجیزات لازم است و یکی از مشکلات جدی فرا روی طلاب در تدوین پایان نامه نبود کتابخانه مجهز و در شان حوزه می باشد.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران یک مجموعه علمی و فرهنگی است و می تواند آثار و برکات فراوانی برای شهرستان ها داشته باشد مشروط به اینکه مسئولین فارغ از جناح بندی های سیاسی و به دور از مسایل حاشیه ای، با تمام توان موسسین  را  در راه اعتلای حوزه علمیه خواهران یاری رسانند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد