Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

اگر فتنه 88 در 9 دی خنثی نمی شد، مهار کشور امکان پذیر نبود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: در صورتی که نقشه دشمنان در وقایع سال 88، با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم در 9 دی خنثی نمی شد، مهار کشور امکان پذیر نبود.

به گزارش سرو ابرکوه، شب گذشته جلسه شورای بسیج شهرستان با حضور اعضاء در محل ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.

علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن بازگو کردن بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که دشمنان انقلاب سران فتنه را به وسط معرکه هل دادند، اظهار کرد : اهمیت و ضرورت زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی از این رو است؛ که فتنه 88 را خنثی کرد و دست زیاده خواهان و استکبار را یک بار دیگر از تعرض به این سرزمین کوتاه کرد.

فاتحی خاطر نشان کرد : موضوع انتخابات در جریان فتنه 88 بهانه ای بیش نبود، بلکه  دشمن با بکارگیری عوامل خود که سلطنت طلبان، منافقین و خائنین به ولایت و مردم بودند هدفی جز هجمه به اصل نظام و انقلاب نداشتند.

وی افزود : در صورتی که نقشه آنها در وقایع سال 88، با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم همیشه در صحنه خنثی نمی شد، مهار کشور دیگر امکان پذیر نبود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن حماسه 9 دی زمینه ای برای جلوگیری از فتنه های دیگر است، گفت: امروز باید جزئیات این حماسه بزرگ در قالب فعالیت های مختلف در فضای مجازی و حقیقی برای مردم بازگو و یادآوری شود.

فاتحی همچنین با اشاره به همزمانی نزدیک این حماسه با سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به ابرکوه، بیان کرد: مراسم گرامیداشت 15 دی که یکی از افتخارات تاریخ شهرستان است، باید بهتر از سال های گذشته برگزار شود که در ساعت اداری و مختص مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی نباشد.

عاملان فتنه 88 باید بدانند که فتنه خط قرمز رهبر معظم انقلاب است
سبزعلی اکبری مسئول بسیج عشایر شهرستان ابرکوه، گفت: بحث فتنه و نفوذ تمام نشده و هنوز ادامه دارد. آثار خسارت هایی که از فتنه 88 به کشور وارد شد، هنوز مشاهده می شود.

اکبری ادامه داد: کسانی که عاملان اصلی این فتنه بودند و ولایت را قبول دارند باید بپذیرند، که رهبر معظم انقلاب فتنه را خط قرمز نامیدند و نباید از آن عبور کرد.

وی گفت: سرچشمه حماسه 9 دی، که فتنه بزرگ 88 را خنثی کرد، مردم بودند و امروز هم مردم باید در همه صحنه ها حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است نامگذاری تاریخ 9 دی تا 15 دی با عنوان هفته میثاق با ولایت در تقویم ابرکوه، فضاسازی شهر، برگزاری جلسات و نشست های روشنگری برای اقشار مختلف مردم، تجمع ورزشکاران و مسابقات ورزشی، فراخوان عکس های 15 دی سال 86 و .... از اهم برنامه های پیشنهادی اعضاء شورای بسیج در شهرستان بود.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد