Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

باید زمینه تسهیل ازدواج جوانان را فراهم کنیم


امام جمعه ابرکوه گفت: مسئولان باید با در اختیار گذاشتن ابزار زندگی به جوانان اعم از اشتغال، مسکن، تسریع در پرداخت وام ازدواج، زمینه تسهیل ازدواج جوانان را فراهم کنند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه(س) در گفت وگو باایرنا اظهارکرد: پسران و دختران باید ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.

وی بابیان اینکه والدین کمک کنند تا جوانان ازدواج کنند و زندگی خود را سرو سامان دهند افزود: اسلام اساس ازدواج را برسادگی گذاشته است ، چرا ما ازدواج را بحثی دست و پا گیر می کنیم .

حسینی ادامه داد: ازدواج امروز به عنوان دغدغه جامعه ما مطرح است ، جوانان باید زندگی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را درس های زندگی خود قرار دهند تا بتوانند تشریفات ، مخارج و مهریه های ازدواج را کم کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: این شرط و شروط ها و سخت گیریها جوانان را از زندگی زده می کند و متاسفانه آمار ازدواج همچنان سیرنزولی دارد و بالعکس آمار طلاق در کشور سیرصعودی دارد.

امام جمعه ابرکوه بااشاره به اینکه سن ازدواج جوانها بسیار بالا رفته است تاکیدکرد: باید با آسان کردن بحث ازدواج جوانان، با این پدیده شوم مقابله کنیم. 

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد