Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

با برجسته سازی حماسه سوم خرداد انقلاب را بیمه کنیم / برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در ابرکوه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: وظیفه ما این است با برجسته سازی روز سوم خردادکه همچون نگین در تاریخ انقلاب و 8 سال دفاع مقدس می درخشد، انقلاب را بیمه کنیم.

به گزارش سروابرکوه، صبح امروز جلسه ستاد بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با هدف اعلام برنامه ها در محل فرمانداری تشکیل شد.

سیدنبی رسولی فرماندار ابرکوه، در این جلسه اظهار داشت: سوم خرداد درسی به ما داد که با الگو گرفتن از آن می توانیم به همه تهدیدات نظامی و سیاسی که در منطقه علیه انقلاب اسلامی وجود دارد مقابله کنیم.

رسولی با بیان اینکه دشمن قدرت مقابله با ایران را به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ندارد، تصریح کرد: باید سعی کنیم با برنامه های مختلف این حماسه را در بین جوانان منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: باید افتخار آزادسازی خرمشهر در دنیا به همگان معرفی ‎شود، آن همه ایستادگی و مقاومت مردم در جنگ تحمیلی که باعث شد حتی یک وجب از خاک کشور توسط دشمن اشغال نشود.

در ادامه، سیف الله ابراهیمی فرمانده نیروی مقاومت بسیج ابرکوه گفت: وظیفه ما این است با برجسته سازی روز سوم خرداد که همچون نگین در تاریخ انقلاب و 8 سال دفاع مقدس می درخشد، انقلاب را بیمه کنیم و نسل جوان را به این آگاهی برسانیم که انقلاب ما آسان به دست نیامده است و همه موظفیم نسبت به بزرگداشت این روز تلاش کنیم.

ابراهیمی افزود: برگزاری مراسم هایی مثل عطرافشانی گلزار شهدا و اقامه نماز مغرب و عشا و دعای کمیل با حضور خانواده های معظم شهدا و رزمندگان، راهپیمایی تاکتیکی صبح سوم خرداد از برنامه هایی است که می تواند در حفظ ارزش های دفاع مقدس و یادآوری این روز برای عموم مردم موثر باشد.

وی ادامه داد: همایش خانواده شهدا به مناسبت روز پاسدار و برپایی ایستگاه های صلواتی باعث ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها می شود و همه اقشار مختلف مردمی در آن حضور خواهند داشت.

ابراهیمی درادامه انجام رژه موتوری و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه های در دست اجرا در سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد