Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

برخی نامزدها به جای رقیب هراسی برنامه های خود را اعلام کنند


امام جمعه ابرکوه گفت: مردم در 29 اردیبهشت رأی به شخص نمی دهند بلکه رأی به برنامه می دهند. لذا بعضی نامزدها به جای جوسازی و رقیب هراسی، تقسیم بندی کاذب نامزدها به شعار و عمل، برنامه های خود را بیان کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن دعوت مردم شهرستان به حضور پرشور در انتخابات آینده اظهار کرد: این مردم فهیم و با بصیرت ثابت کردند که همیشه در عرصه حماسه های سیاسی و ملی با حضور گسترده و بی نظیر خود، خاری در چشم دشمنان خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: هر رأی ملت، رأی به نظام است و حضور حداکثری مردم متضمن اقتدار و ابهت ایران اسلامی خواهد شد و همین موضوع موجب عصبانیت دشمن است.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز نامزدها از سوژه آفرینی به نفع معاندین گفت: مردم در 29 اردیبهشت رأی به شخص نمی دهند بلکه رأی به برنامه می دهند. لذا بعضی نامزدها به جای جوسازی و رقیب هراسی، تقسیم بندی کاذب نامزدها به شعار و عمل، برنامه های خود را بیان کنند.

امام جمعه ابرکوه افزود: زیرا همواره عملکرد مسئولین زیر ذره بین ملت است و این مردم هستند که در مورد کارآمدی یا ناکارآمدی آنها قضاوت می کنند، پس بحث شعار و عمل بسته به قضاوت مردم است.

حسینی بیان کرد: زیبنده شما نیست که به خاطر خریدن رأی های خاکستری عناصر زاویه دار با نظام و ولایت، سابقه درخشان نظام را زیر سئوال ببرید و با فضای امنیتی خواندن این سابقه، به مسئولیت های گذشته خود و دولت های گذشته هم فکر نکنید و چهره خشن از عملکرد 38 ساله نظامی که مظهر رافت و رحمت بوده ارائه دهید و تهران را ایران تصور کنید. زیرا اینگونه اظهارات نشانگر عناد است نه خدمت و موجب تامین خوراک تبلیغاتی دشمنان می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رعایت متانت در گزینه مردم در 29 اردیبهشت، کارساز است و ملت ایران درایت و بصیرت خود را با گزینه کردن نامزد اصلح که خروجیش تحقق دولت انقلابی و شجاع و کاردان است، نشان خواهند داد و راه تقابل با مثلث شوم امریکا، انگلیس و اسرائیل گزینه دولت انقلابی است نه انعطافی!

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد